دانلود اسمکدان 21 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 21 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 21 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : دوم اردیبهشت

درباره شو

اپیزود اسمکدان در 21 آوریل 2023، قرار است مسابقات عنوان Intercontinental و عناوین تگ تیم دیواز WWE را برگزار کند.گونتر از قهرمانی بین قاره‌ای مقابل خاویر وود دفاع خواهد کرد. لیو مورگان و راکل رودریگز عناوین تگ تیم خود را در برابر چلسی گرین و سونیا دویل قرار خواهند داد. علاوه بر این، وایکینگ ریدرز در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف ریکوشت و براون استرومن خواهند رفت. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 21 آوریل 2023، زیر را بخوانید.دانلود اسمکدان 21 آوریل 2023 در بالای نوشته ممکن است.

گونتر در مقابل خاویر وودز

هفته گذشته در اسمکدان، خاویر وودز در یک مسابقه انفرادی LA Knight را شکست داد و سپس پروموی Imperium را در پشت صحنه قطع کرد. وودز قبل از اینکه WWE Draft 2023 نام تجاری خود را تغییر دهد، از گانتر درخواست کرد که یک عکس عنوانی بگیرد. گونتر او را به یک تشک مقدس برای عنوان بین قاره ای دعوت کرد. آیا خاویر وودز می تواند به طولانی ترین سلطنت بین قاره ای قرن بیست و یکم پایان دهد؟

لیو مورگان و راکل رودریگز در مقابل چلسی گرین و سونیا دویل

تیم سونیا دویل و چلسی گرین جشن قهرمانی لیو مورگان و راکل رودریگز را در اسمک‌دان هفته گذشته شکست دادند. لیو مورگان پس از اینکه از نظرات رقبا ناراحت شد، در اسمک‌دان این هفته از عنوان دفاع از آنها دفاع کرد. گرین حتی یک لیوان آب روی صورت لیو مورگان این دوشنبه در برنامه RAW پرتاب کرد. آیا این برای تقویت این رقابت کافی است؟

Ricochet & Braun Strowman vs The Viking Raiders

دو هفته پیش ریکوشه در یک مسابقه انفرادی ایوار را شکست داد. با این حال، این مورد برای وایکینگ رایدرها خوشایند نبود زیرا هفته گذشته پشت صحنه به Ricochet & Braun Strowman حمله کردند. در حال حاضر، دومی فرصتی برای انتقام گرفتن خواهد داشت. زیرا آنها در یک مسابقه تگ تیمی این جمعه در اسمکدان با وایکینگ ریدرز روبرو خواهند شد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

با ادامه رقابت روز داوری و LWO، اوضاع بین قهرمان زنان اسمکدان، رئا ریپلی و زلینا وگا نیز داغ شد. آیا می‌بینیم که وگا در سرزمین اجدادش یک عنوان در بک‌لش دریافت می‌کند؟

سامی زین، کوین اونز و مت ریدل از LWO کمک گرفتند تا یک حمله ترکیبی از Judgment Day و The Bloodline انجام دهند. آنها چگونه با The Bloodline این هفته مقابله خواهند کرد و بازی Tag Team Title هفته آینده در راه است؟

روشهای دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود اسمکدان 21 آوریل 2023 لذت ببرید.