دانلود اسمکدان 22 مارس 2024

دانلود اسمکدان 22 مارس 2024

دانلود اسمکدان 22 مارس 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات و برگزاری

  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • مشاهده رسلمنیا صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • فیس تو فیس رومن رینز و کودی رودز
  • ری مستریو vs سانتوس اسکوبار
  • استریت پروفیتس vs آ او پی
  • او سی vs گریسون والر و آستین تئوری
  • نائومی vs آیو اسکای
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 11 صبح

درباره شو

دانلود اسمکدان 22 مارس 2024 : این هفته سه شو اسمکدان پیش از رسلمنیا میباشد.اپیزود WWE SmackDown در 22 مارس 2024، شاهد رویارویی بین قهرمان جهانی رومن رینز و کودی رودز خواهد بود تا برای مسابقه خود در رسلمنیا 40 آماده شوند.

علاوه بر این، ری میستریو در یک مسابقه انفرادی به مصاف سانتوس اسکوبار خواهد رفت. دو مسابقه از مسابقات مقدماتی مسابقه تگ تیم با عنوان The Street Profits با AOP برگزار خواهد شد و OC در مقابل گریسون والر و آستین تئوری قرار خواهد گرفت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown 22 مارس 2024 در زیر مشاهده کنید.

رومن و کودی رو به رو

مقدمات بازی مجدد رومن رینز و کودی رودز رسلمنیا همه چیز در مورد The Rock و مشارکت او در مسابقه تگ تیم بوده است. با این حال، این هفته در اسمکدان، تنها دو نفر از آنها (و پل هیمن) برای اولین بار در طول این بیلد آپ رو در روی رینگ خواهند بود. این دو مرد وقتی با هم روبرو می شوند چه خواهند گفت؟

تورنومنت انتخابی لدر مچ

یک مسابقه 6 تیمی نردبانی برای رسلمنیا 40 برای قهرمانی تگ تیمی Undisputed تنظیم شده است. 4 تیم تگ دیگر برای کسب مقام در این مسابقه با هم رقابت خواهند کرد. استریت پروفیتس (مونتز فورد و آنجلو داوکینز) و AOP (آکام و رضا) برای ادامه رقابت خود با هم درگیر خواهند شد زیرا هر دو تیم تلاش می‌کنند تا یک قدم به جایگاهی در رسلمنیا نزدیک‌تر شوند. گریسون والر و آستین تئوری برای جایگاه دیگر با The OC (لوک گالوز و کارل اندرسون) روبرو خواهند شد.

میستریو مقابل اسکوبار

ری میستریو و سانتوس اسکوبار از زمانی که اسکوبار در رویداد Crown Jewel 2023 نتوانست از میستریو در برابر لوگان پل محافظت کند، در 5 ماه گذشته در یک جنگ بوده اند. از آن زمان، اسکوبار به طور مداوم خاری در کمر LWO بوده و لگادو دل فانتاسما را اصلاح کرده است. هفته گذشته که اسکوبار و شرکتش دراگون لی را شکست دادند، سرانجام ری میستریو بسنده کرد. آنها اکنون برای یک مسابقه انفرادی این هفته در اسمکدان آماده شده اند. آیا میستریو پراید LWO را بازپس خواهد گرفت یا اسکوبار در رزومه خود پوست سر بزرگی خواهد داشت؟دانلود اسمکدان 22 مارس 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.