دانلود اسمکدان 24 مارس 2023

دانلود اسمکدان 24 مارس 2023

دانلود اسمکدان 24 مارس 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : پنجم فروردین

درباره اسمکدان 24 مارس 2023

دانلود اسمکدان 24 مارس 2023 : اپیزود WWE SmackDown در 24 مارس 2023، دومین قسمت قبل از رویداد WrestleMania 39 خواهد بود. دو مسابقه برای نمایش از قبل تعیین شده است.کودی رودز در یک مسابقه انفرادی به مصاف لوگویگ قیزر می رود. در حالی که ری میستریو در مسابقه ای دیگر به مصاف LA Knight خواهد رفت. با پخش اپیزود جمعه شب از MGM Grand Arena در لاس وگاس، NV، انتظار ساخت بیشتر برای رسلمنیا 39 را داشته باشید. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 24 مارس 2023، زیر را بررسی کنید.

کودی رودز در مقابل لودویگ قیصر

در طول SmackDown LowDown هفته گذشته، Ludwig Kaiser از Imperium، کودی را برای بردن رویال رامبل از شماره 30 پس از حذف گانتر که در رتبه 1 قرار گرفت، رقت انگیز خواند. کودی پاسخ داد که برای گانتر احترام قائل است اما او مسابقه را نبرد. قیصر گفت که گانتر آینده WWE است. کودی سپس از او خواست که به ارائه برگردد و او را برای مسابقه ای در اسمک داو در هفته آینده به چالش کشید.

این اولین مسابقه کودی در اسمکدان در شش سال گذشته خواهد بود. آیا حواس او را از هدف نهایی رومن رینز در رسلمنیا 39 منحرف می کند؟ آیا Solo Sikoa و Usos سعی خواهند کرد کودی را با غیبت رومن در این هفته هدف قرار دهند؟

ال ای نایت در مقابل ری میستریو

لس‌آنجلس نایت هفته گذشته وقتی ری میستریو در حال امضای امضا بود صحبتش را قطع کرد. نایت از میستریو خواست در رسلمنیا با او روبرو شود. اگر او حاضر نیست با پسرش دومینیک روبرو شود. نایت به این بسنده نکرد و خود را LA Mysterio نامید. گپ زدن مداوم نایت را از ری میستریو مشت کرد. آنها در یک مسابقه تمام عیار در قسمت 24 مارس اسمکدان با هم درگیر خواهند شد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

سامی زین و کوین اونز متحد شده‌اند و اکنون در رسلمنیا 39 با The Usos مسابقه می‌دهند. آنها در هفته گذشته برای ماموریت خود برای از بین بردن The Bloodline چه برنامه‌ای داشتند؟

رقابت شارلوت فلیر و رئا ریپلی در هفته گذشته با یک نزاع بزرگ بین آنها بالا گرفت. این هفته چه خواهد شد؟

چه کسی دیگر واجد شرایط مسابقه تگ تیم زنان در رسلمنیا 39 خواهد بود؟

روشهای دانلود

دانلود اسمکدان 24 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.