دانلود اسمکدان 26 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 26 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 26 ژانویه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 1080 و 480 و 720 نسخه وب قرار گرفت
  • کایدن کارتر و کاتانا چنس در مقابل کابوکی واریرز - بر سر کمربند تگ تیم دیواز
  • فیس تو فیس بابی لشلی و استریت پرفیتس و د فاینال تستامنت
  • کارلیتو vs سانتوس اسکوبار
  • آستین تئوری vs کارملو هیز
  • تاریخ انتشار: هفتم

درباره شو

دانلود اسمکدان 26 ژانویه 2024 : این اسمکدان یک شو اسمکدان مانده به رویداد رویال رامبل میباشد که 3 مسابقه را برای آن اعلام کرده است که شامل مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز می شود.قهرمانان تگ تیم دیواز Katana Chance و Kayden Carter The Unholy Union (Alba Fyre & Isla Dawn) را شکست دادند تا عناوین قسمت اسمکدان این هفته را حفظ کنند. پس از پایان مسابقه، کابوکی واریورز با زوج آسوکا و کایری سانه به مصاف آنها رفتند.قهرمانان فعلی به سرعت چالش را پذیرفتند قبل از اینکه WWE رسمی خود را برای Smackdown هفته آینده انجام دهد.

سانتوس اسکوبار مقابل کارلیتو

رقابت LWO و Legado Del Fastasma با مسابقه انفرادی بین کارلیتو و سانتوس اسکوبار ادامه خواهد یافت. اسکوبار در جریان مسابقه سه‌گانه‌ای بین دو طرف در اسمک‌دان این هفته به کارلیتو حمله کرد تا از طریق رول‌آپ پین‌فال بگیرد. کارلیتو هفته آینده فرصت انتقام خواهد داشت.یک هفته پس از مسابقه تگ تیم شش نفره که در آن سانتوس اسکوبار، آنجل و هامبرتو یک پیروزی بحث برانگیز را در برابر The LWO به دست آوردند، اسکوبار شرور قرار است به صورت انفرادی با سوپراستاری که چندین هفته از میادین دور بود، کارلیتو، روبرو شود.

کارملو هیز در مقابل آستین تئوری

کارملو هیز و آستین تئوری نیز مسابقه انفرادی خود را در قسمت 26 ژانویه اسمکدان اجرا خواهند کرد. برخورد قبلی آنها پس از اینکه هر دو در قسمت 12 ژانویه دچار کبودی صورت شدند، در اواسط راه متوقف شد. تئوری این هفته هیز را مداخله کرد و در پاسخ یک چالش برای یک مسابقه مجدد داشت. گریسون والر این چالش را از طرف تئوری پذیرفت.

فیس تو فیس بابی لشلی و استریت پرفیتس و د فاینال تستامنت

کریون کراس همچنین زمان و مکان مسابقه The Final Testament با بابی لشلی و استریت پرویتز را نام برد. اصطبل جدید کراس، گروه لشلی را هدف قرار داد، زمانی که آنها برای اولین بار در مراسم ویژه سال نو انقلاب به اسمکدان رسیدند.دانلود اسمکدان 26 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.