دانلود اسمکدان 28 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 27 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 28 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : نهم اردیبهشت

درباره شو

دانلود اسمکدان 28 آوریل 2023 : قسمتی از اسمکدان است که نباید از دست داد، زیرا درفت WWE 2023 آغاز می‌شود. و همچنین دارای مسابقه تکرار نشدنی Tag Team Championship WrestleMania است.کوین اونز و سامی زین از عناوین بی چون و چرای تگ تیم WWE در مقابل The Usos دفاع خواهند کرد. زلینا وگا در یک مسابقه انفرادی به مصاف سونیا دویل خواهد رفت. همه اینها در کنار رویداد ساخت Backlash 2023 اتفاق می‌افتد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 28 آوریل 2023، زیر را بخوانید.

WWE Draft Night 1

دو هفته پیش، تریپل اچ اسمکدان را افتتاح کرد و اعلام کرد که WWE Draft در نسخه 28 آوریل اسمکدان بازخواهد گشت. او همچنین فاش کرد که تک تک سوپراستارها واجد شرایط انتخاب شدن برای این درفت هستند. همچنین اشاره شد که Triple H تعداد زیادی از بازگشت‌ها، سورپرایزها و فراخوان‌های NXT را برای درفت ذخیره کرد. بنابراین، به نظر شما اولین انتخاب کلی امسال چه کسی خواهد بود. و کدام یک از سوپراستارهای مورد علاقه شما بر روی برند قرمز یا آبی قرار خواهند گرفت؟

ریمچ مین ایونت رسلمنیا

در اپیزود 14 آوریل اسمکدان، پل هیمن فاش کرد. که The Usos در یک مسابقه مجدد در رسلمنیا برای عناوین بی چون و چرای تگ تیم WWE با زین و اوونز روبرو خواهد شد. در طول این بخش، پل هیمن همچنین اظهار داشت. که رومن در حال از دست دادن صبر با شما دو نفر است. به سمت قهرمان ها اشاره می کرد، اما او به Usos نگاه کرد. آیا Usos می‌توانند با کسب دوباره عناوین رومن رینز را خوشحال کنند؟ آنها قبلا این برد را به رومن رینز تقدیم کرده اند. اگر رئیس قبیله موفق به کسب عناوین نشوند، چه واکنشی نشان خواهد داد؟

Zelina Vega vs Sonya Deville

هفته گذشته سونیا دویل و چلسی گرین در پشت صحنه با زلینا وگا روبرو شدند. آنها ناامید بودند زیرا نتوانستند عناوین تگ تیم دیواز را کسب کنند. آنها همچنین این واقعیت را دوست نداشتند که Zelina Vega در WWE Backlash یک ضربات عنوان دیواز اسمکدان در برابر Rhea Ripley دریافت کند. وگا سونیا دویلز را در مسابقه انفرادی به چالش کشید که او پذیرفت. آیا زلینا می تواند قبل از درگیری با رئا شتاب بیشتری به دست آورد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

انتظار می‌رود تعدادی فراخوان از NXT در سال جاری بخشی از WWE Draft همراه با برخی از بازگشت‌ها باشند. Big E یکی از نام هایی است که برای بازگشت او برنامه ریزی شده است.

مسابقه قهرمان بین قاره ای گانتر برای Backlash در حال حاضر رسمی نشده است. او در نهایت با چه کسی در این رویداد روبرو خواهد شد؟.دانلود اسمکدان 28 آوریل 2023 در مدرن …