دانلود اسمکدان 29 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 29 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 29 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
  • تاریخ انتشار : فردا بین ساعت 9 الی 11
  • کیفیت های 1080 و 720 و 480 و 720 وب قرار میگیرند
  • رندی اورتون vs ای جی استایلز vs ال ای نایت - چلنجر کمربند wwe
  • کوین اونز vs سانتوس اسکوبار - کمربند یونایتد استیتس
  • آیو اسکای vs میچین - قهرمانی کمربند دیواز wwe

درباره شو

دانلود اسمکدان 29 دسامبر 2023 : این اسمکدان پنجمین شو اسمکدان پس از سروایور سریز میباشد.این شو شامل بهترین مسابقات برگزار شده برند اسمکدان سال 2023 میباشد.همچنین مصاحبه با کشتیگیران در رابطه با این مسابقات برتر.

LA Knight Promo 

صبر کنید، یک دقیقه صبر کنید، بیایید آن را وارد کنیم. هنوز سال نو نیست. ممکن است The Miz را در روز دوشنبه دیده باشید که بهترین های Raw را آورده است. اما اگر ما در مورد بهترین های سال 2023 صحبت می کنیم، بازی چه کسی است و همه می گویند LA Knight. بنابراین، WWE Universe، اجازه دهید با شما صحبت کنم. اسمکدان یک سال جهنمی را پشت سر گذاشته است.

و هیچ کس بیشتر از من یک سال جهنمی را نمی شناسد. و با تمام سروصدایی که یک ستاره بزرگ در شب های جمعه ایجاد می کرد، جای تعجب نیست که همه بخواهند دوباره به برند آبی بازگردند. ما همه را دیده ایم دوستان تبدیل به دشمن می شوند. ما دیدیم که دشمنان با هم دوست شدند. ما لحظاتی را رقم زدیم ما خبرساز شدیم. ما شاهد قهرمانی جدید بوده ایم. ما شاهد شکستن رکوردها و خلق تاریخ توسط قهرمانان بوده ایم. من چی هستم، کایلا براکستون؟ واسه همین منو آوردی اینجا؟ برای صحبت در مورد خط خون؟ ما قطعنامه هایی داشتیم 2024، به زودی شما را خواهیم دید. امشب، اسمکدان، بهترین مطلق سال 2023، هم اکنون آغاز می شود. دکمه شمارش معکوس را بزن، آدمک. آره!

مسابقه اول: جان سینا در مقابل سولو سیکوآ (WWE Crown Jewel 2023)

اردک سینا زیر دو بند رخت از سیکوآ. سینا با هدلاک کناری. سینا روی دست راست سیکوآ پا می زند. سینا از قفل مچ دست استفاده می کند. سینا با سه بلوک شانه برای یک شمارش. سینا از بازو میله استفاده می کند. سینا روی بازی دستکاری مشترک خود کار می کند. سینا وزن خود را روی شانه راست سیکوآ می اندازد. سینا شانه سمت راست سیکوآ را دور طناب بالایی می پیچد. سینا سیکوآ را از رینگ بیرون می اندازد. سینا دست راست سیکوآ را روی پله های رینگ فولادی می کوبد.

سینا سیکوآ را به داخل رینگ برمی گرداند و او را به زمین می اندازد. سینا به حمله به سمت راست سیکوآ ادامه می دهد. سیکوآ هد باتس سینا. سیکوآ بارها روی سینه سینا می کوبد. سیکوآ با دو ضربه سر سینا با دو ضربه پا شلیک می کند. سیکوآ سینا را با ضربه اسپین کیک رها می کند. سیکوآ سینا را به گوشه ای می کشاند. Sikoa با قطره Banzai. سینا از The Samoan Spike اجتناب می کند. سینا برای The Attitude Adjustment می رود، اما سیکوآ دوباره روی پای خود می آید.

مسابقه دوم: ری میستریو (c) در مقابل لوگان پل برای قهرمانی WWE ایالات متحده (WWE Crown Jewel 2023)

بستن یقه و آرنج. پل میستریو را به داخل قاب پشتی می‌کند. پل به پیشانی میستریو می زند. Mysterio با قفل کمر در پشت. پل به یک قفل مچ کناری تبدیل می شود. پل با دو بلوک شانه. پل با قفل مچ دست بلند. قفل بند انگشتی یونانی رومی. پل زانویش را به وسط میستریو می زند. Mysterio از The Roundhouse Kick اجتناب می کند. پل به روده میستریو لگد می زند. پل میستریو را به گوشه ای پرتاب می کند. Mysterio عرشه پل را با ضربه آرنج پشت. میستریو به صورت پل لگد می زند. Mysterio با تصاحب قیچی.

پل در بیرون جمع می شود. صرافی سوئیچ ایستاده. پل با ضربه آرنج پشت. پل میستریو را در سراسر رینگ شلاق می زند. پل از میستریو می پرد. پل روی بوم می افتد. میستریو روی طناب ها نگه می دارد. میستریو بند رخت را از پاول جدا می کند. Mysterio با یک Tilt-A-Whirl Headscissors به طناب وسط می رسد. پل از 619 اجتناب می کند. پل میستریو را در هوا می گیرد. پل با یک راننده دره مرگ در حال دویدن به گیره. پل با رولینگ سنتون. پل آن را با The Springboard MoonSault برای دو تعداد دنبال می کند.دانلود اسمکدان 29 دسامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.