دانلود اسمکدان 3 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 3 فوریه 2023

دانلود رایگان اسمکدان 3 فوریه 2023

دانلود اسمکدان 3 فوریه 2023، که آماده سازی برای رویداد Elimination Chamber 2023 را ادامه می دهد و همچنین فینال مسابقات قهرمانی تگ تیم و مسابقه قهرمانی دیواز اسمکدان را به نمایش می گذارد.

Ricochet & Braun Strowman در فینال مسابقات قهرمانی تگ تیم اسمکدان با Imperium روبرو خواهند شد. سونیا دویل قهرمان زنان اسمکدان شارلوت فلیر را به چالش خواهد کشید. ما همچنین با اتفاقات بعدی سامی زین پس از اتفاقات رویال رامبل آشنا خواهیم شد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown قسمت 3 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

بعدی برای سامی زین و بلود لاین چیست؟

خط داستانی بین سامی زین و The Bloodline در رویال رامبل تغییر بزرگی پیدا کرد، زمانی که سامی سرانجام از خشونت The Bloodline به اندازه کافی لذت برد. وقتی او تصمیم گرفت با صندلی فولادی به کوین اونز ضربه نزند و در عوض با آن رومن رینز را بزند، همه در جمعیت با صدای بلند تشویق کردند.

حالا بعد از این چرخش بزرگ چه چیزی در انتظار سامی زین است؟ شایعه شده است که او ممکن است در نهایت در Elimination Chamber در زادگاهش رومن رینز را برای قهرمانی جهانی به چالش بکشد. اما چگونه به آنجا خواهیم رسید؟ همچنین، وضعیت جی اوسو در Bloodline در حال حاضر چگونه است؟

براون استرومن و ریکوشت در مقابل ایمپریوم

پس از اینکه درو مک اینتایر و شیمس هفته گذشته با The Viking Raiders نامزد کردند، براون استرومن و ریکوشت جایگزین آنها در نیمه نهایی مقابل هیت رو شدند. استرومن و ریکوشت در آن مسابقه پیروز شدند و جایگاه خود را در فینال رزرو کردند. از سوی دیگر، ایمپریوم با شکست لگادو دل فانتاسما به مقام دوم فینال دست یافت. کدام تیم برنده این تورنمنت می شود و یک مسابقه عنوان قهرمانی را مقابل The Usos تضمین می کند؟

شارلوت فلیر مقابل سونیا دویل

دیویل پس از اینکه شارلوت از دادن مسابقه مجدد برای عنوان زنان اسمکدان امتناع کرد به شارلوت حمله کرد. پیش از این، فلیر در قسمت 6 ژانویه اسمکدان سونیا را شکست داد. هفته گذشته، شارلوت فلیر در یک مصاحبه خارج از شخصیت با رایان ساتین ظاهر شد، جایی که یک بار دیگر توسط سونیا دویل قطع شد. شارلوت خشمگین شد و به آدام پیرس گفت که آماده است یک بار دیگر به سونیا ضربه بزند تا یک بار برای همیشه به او پایان دهد. ویل فلیر عنوان خود را برای راه اندازی حفظ می کند.دانلود اسمکدان 3 فوریه 2023 به شکل رایگان در اینجا امکان پذیر هست.