دانلود اسمکدان 3 مارس 2023

دانلود اسمکدان 3 مارس 2023

دانلود اسمکدان 3 مارس 2023 با کیفیت اورجینال تضمینی

در مورد اسمکدان 3 مارس 2023

دانلود اسمکدان 3 مارس 2023 – اپیزود WWE SmackDown در 3 مارس 2023، قرار است قهرمان جهانی Undisputed WWE رومن رینز و کد رودز را برای اولین بار به صورت چهره به چهره نمایش دهد.کودی رودز برای اولین بار پس از تایید مسابقه آنها در رسلمنیا 39، با قهرمان دیدار خواهد کرد. رئا ریپلی در یک مسابقه انفرادی به مصاف شریک سابق تیم تگ لیو مورگان خواهد رفت. همچنین مسابقه تگ تیمی بین Shayna Baszler و Ronda Rousey و Natalya & Tegan Nox نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و مچ کارت WWE SmackDown در 3 مارس 2023، زیر را بخوانید.

کودی رودز و رومن رینز رو در رو

رومن رینز از زمانی که سامی زین را در WWE Elimination Chamber 2023 شکست داد، در تلویزیون WWE ظاهر نشده است. هفته گذشته، مشخص شد که رومن رینز این جمعه در اسمکدان ظاهر خواهد شد. پس از شکست چاد گیبل در RAW، کودی همچنین اعلام کرد که این هفته در اسمکدان حضور خواهد داشت. تا با رومن رینز رو در رو شود.این اولین مسابقه آنها در مسیر رسلمنیا 39 خواهد بود. رومن همچنین شکاف در Bloodline و سامی زین را در ذهن خود دارد. او با همه چیز اطرافش چگونه با کودی مقابله خواهد کرد؟

رئا ریپلی مقابل لیو مورگان

رئا ریپلی، برنده رویال رامبل زنان در سال 2022، این جمعه در یک مسابقه با شریک سابق تگ تیم خود و آخرین فردی که از مسابقه رویال رامبل حذف کرد، لیو مورگان، روبرو خواهد شد. آیا رئا ریپلی به روند مسلط خود ادامه خواهد داد یا لیو مورگان شتاب او را خواهد شکست؟.

شاینا بازلر و روندا روسی در مقابل ناتالیا و تگان نوکس

شاینا بازلر و روندا روسی در مقابل ناتالیا و تگان نوکس هفته گذشته در اسمکدان، شاینا بازلر در یک مسابقه انفرادی ناتالیا را شکست داد. پس از مسابقه، او به همراه روندا روسی به ناتالیا حمله کردند. با این حال، تگان نوکس به کمک ناتالیا آمد و او را از حمله نجات داد. اکنون او با ناتالیا شریک می شود تا با تیم Baszler & Rousey مقابله کند.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

درو مک اینتایر طعنه زد که بعد از قهرمان بین قاره ای گانتر WWE می آید. با این حال، درو و شیمس زمانی که به درو حمله کردند، مجبور شدند با The Viking Raiders مقابله کنند. بنابراین، کدام رقابت برای درو ادامه خواهد داشت؟

دومینیک گفت که او همچنین یک بار دیگر در اسمکدان خواهد بود. آیا او توهین بیشتری به پدرش ری میستریو خواهد داشت؟ ری هفته گذشته تقریباً از او تلافی کرد. آیا او دیگر به صبور بودن ادامه خواهد داد؟

دانلود اسمکدان 3 مارس 2023 رو میتونید به چند روش انجام دهید. روش اول خرید اکانت ویژه سایت لینکس سیتی میباشد که قابلیت پخش آنلاین هم دارد. در این روش همچنین میتونید رویدادهای قرار گرفته در لینک سیتی و شو های هفتگی جدید رو با کیفیت اورجینال 720p دانلود و تماشا نمایید.روش دوم خرید از لینک سیتی با کیف پول یا سبد خرید میباشد.در روش دوم هم پخش آنلاین وجود دارد. روش سوم خرید شو از همین سایت میباشد.توجه کنید در هر سه روش مدت زمان ماندن لینک دانلود چند روز هست.پس هر چه سریع تر اقدام به دانلود نمایید.