دانلود اسمکدان 30 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 30 ژوئن 2023

دانلود اسمکدان 30 ژوئن 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : دهم تیر

درباره شو

دانلود اسمکدان 30 ژوئن 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 30 ژوئن 2023 (ساعت شروع ویژه ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی) مستقیماً از لندن، انگلستان پخش می شود. فقط یک روز قبل از WWE Money in the Bank 2023 PLE، این نمایش آخرین ساخت و ساز را برای نمایش ارائه خواهد کرد.

رومن رینز به همراه لوگان پل در نمایش گریسون والر افکت حضور خواهند داشت. کوین اونز و سامی زین از عناوین تگ تیم مقابل Pretty Deadly دفاع می کنند. آسوکا از قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای در برابر شارلوت فلیر دفاع می کند. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown 30 ژوئن 2023، زیر را بررسی کنید.

پیش درآمد جنگ داخلی

قهرمان یونیورسال WWE، رومن رینز، تنها یک روز قبل از رویارویی با The Usos در مسابقه Bloodline Civil War، در SmackDown نهایی قبل از Money in the Bank ظاهر خواهد شد. یوسوس ها هفته گذشته پس از بازی مقابل شیموس به سولو سیکوآ حمله کردند. رومن چه برنامه ای برای مقابله با یوسوس در بازی تگ تیم دارد؟

آسوکا در مقابل فلیر

بخش دیواز عنوان جدیدی دارد و به طور تشریفاتی، شارلوت فلیر اولین رقیب برای آن است. چند هفته پیش، درست قبل از اینکه فلیر برای اولین بار پس از رسلمنیا 39 بازگردد. قهرمانی جدید WWE دیواز را به آسوکا واگذار کرد. او به سرعت دشمن سابق خود آسوکا را برای یک مسابقه عنوان به چالش کشید. آسوکا با خوشحالی دفاع از عنوان را پذیرفت در حالی که بیانکا بلایر با چهره سرخ در کنار زمین منتظر ماند. آیا آسوکا در اینجا پیروز خواهد شد یا فلیر برای او آماده است؟

Pretty Deadly vs Owens & Sami

کوین اونز و سامی زین در حیاط خلوت خود با جدیدترین تگ تیم اسمکدان در Pretty Deadly روبرو خواهند شد. قهرمانان سابق تگ تیم NXT و NXT UK Pretty Deadly دو هفته قبل در یک مسابقه دستکش برنده شدند. تا یک مسابقه عنوان را ترتیب دهند که در خانه آنها در لندن خواهد بود. آیا آنها قادر خواهند بود قهرمانان یونیورسال را از سلطنت خلع کنند؟

لوگان پل با گریسون والر ملاقات می کند

گریسون والر ستاره دیگری را به عنوان مهمان در برنامه گفتگوی خود این هفته در قالب لوگان پل دریافت خواهد کرد. لوگان روز شنبه در مسابقه مردانه Money in the Bank ladder شرکت خواهد کرد. آیا شاهد پر شدن این بخش از ستاره های دیگر در آن نمایش خواهیم بود؟ تبلیغی با حضور پل، والر و LA Knight چگونه پیش می رود؟.دانلود اسمکدان 30 ژوئن 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.