دانلود اسمکدان 31 مارس 2023

دانلود اسمکدان 31 مارس 2023

دانلود اسمکدان 31 مارس 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : دوازدهم فروردین

درباره این شو

اپیزود WWE SmackDown در 31 مارس 2023، نسخه اصلی اسمکدان رسلمنیا 39 خواهد بود و آندره د جاینت بتل رویال را برگزار میشود.کودی رودز قبل از مسابقه روز یکشنبه با رئیس قبیله رومن رینز روبرو خواهد شد. شیمس و درو مک اینتایر برای مقابله با لودویگ قیصر و جیووانی وینچی از امپریوم متحد می شوند. علاوه بر این، آندره غول پیکر بتل رویال سنتی نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت مسابقه نهایی WWE SmackDown در 31 مارس 2023، قبل از WWE WrestleMania 39، زیر را بخوانید.دانلود اسمکدان 31 مارس 2023 با لینک مستقیم و پر سرعت در بالای نوشته ممکن است.

فیس تو فیس کودی رودز و رومن رینز

کودی رودز این دوشنبه در راو، سولو سیکوآ را شکست داد. حالا، او به اسمکدان نهایی قبل از رسلمنیا می‌آید تا رومن رینز را قبل از درگیری این یکشنبه رو در رو ملاقات کند. جفت شدن رویدادهای اصلی در بازی های ذهنی علیه یکدیگر به جای بازی فیزیکی مرتبط است. آیا در ایستگاه آخر قبل از رسلمنیا تغییر خواهد کرد یا یک بار به بازی های ذهنی تکیه خواهند کرد؟

شیمس و درو مک اینتایر در مقابل امپریوم

شیمس و درو مکینتاایر باید اختلافات خود را کنار بگذارند، زیرا آنها یک بار دیگر برای مقابله با لودویگ قیصر و جیووانی وینچی در یک تگ تیم بازی می کنند. هفته گذشته، درو مک اینتایر نشانه هایی از چرخش پاشنه را نشان داد. آیا چرخش پاشنه او در اسمکدان قبل از مسابقه قهرمانی بین قاره‌ای با تهدید سه گانه در رسلمنیا محکم می‌شود؟

بتل رویال آندر د جیانت

بازی سنتی Andre the Giant Battle Royal به نسخه خانگی اسمکدان رسلمنیا بازخواهد گشت. نبرد رویال امسال انباشته است. و شرکت‌کنندگانی مانند بابی لشلی، لس‌آنجلس نایت، جانی گارگانو، خاویر وودز، کریون کراس، برونسون رید، شلتون بنجامین. مدکپ ماس، دولف زیگلر، و بسیاری دیگر را به نمایش می‌گذارد. بنابراین، چه کسی جام را امسال بلند خواهد کرد؟

ساخت نهایی رسلمنیا

چندین خط داستانی در اسمک‌دان وجود دارد که به رسلمنیا می‌روند، جایی که ساختن آن ممکن است به شکل بزرگی ادامه یابد. دو هفته پیش، قهرمان زنان اسمکدان، شارلوت فلیر و رئا ریپلی با یکدیگر درگیری شدیدی داشتند. تقویت ری میستریو و دومینیک در اسمکدان نیز ادامه یافت.

کوین اونز و سامی زین به Usos در RAW حمله کردند که منجر شد تا کودی بتواند سولو را شکست دهد. Usos چگونه پاسخ خواهد داد؟

روشهای دانلود

دانلود اسمکدان 24 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.