دانلود اسمکدان 5 می 2023

دانلود اسمکدان 5 می 2023

دانلود اسمکدان 5 می 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : شانزدهم اردیبهشت

درباره شو

دانلود اسمکدان 5 می 2023 : قسمتی از اسمکدان در تاریخ 5 می 2023، یک قسمت ویژه از سن خوان پورتوریکو خواهد بود. که همچنین نسخه اصلی WWE Backlash 2023 خواهد بود و Bad Bunny را به نمایش می گذارد.OC (Luke Gallows & Karl Anderson) قرار است در اولین مسابقه خود در اسمکدان در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف وایکینگ ریدرز بروند. شینسوکه ناکامورا در یک مسابقه انفرادی به مصاف کریون کروس خواهد رفت. علاوه بر این، Bad Bunny در SmackDown نهایی قبل از WWE Backlash ظاهر خواهد شد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 5 می 2023، زیر را بخوانید.

OC در مقابل وایکینگ رایدر

هر دو AJ Styles، Luke Gallows، Karl Anderson و Michin’ Mia Yim از OC در درفت 2023 به اسمکدان فرستاده شدند. پس از بازگشت از مصدومیت، استایلز از هر کسی خواست تا با آنها مقابله کند. مهاجمان وایکینگ (اریک، ایوار و والهالا) به چالش آن‌ها پاسخ می‌دهند. و ای‌جی اصطبل خود را برای نزاع روی آن‌ها رها کرد. برادران خوب این هفته در یک مسابقه رسمی به مصاف اریک و ایوار می روند. آیا وایکینگ رایدرها می‌توانند انتقام شکست هفته گذشته را بگیرند؟

کاریون کروس در مقابل شینسوکه ناکامورا

شینسوکه ناکامورا دو هفته پیش به اسمکدان بازگشت که مدتها در انتظارش بود. در همان هفته، کریون کراس و اسکارلت در بخش کارت تاروت ظاهر شدند. که اسکارلت کارت ناکامورا را به عنوان هدف بعدی کروس انتخاب کرد. هفته گذشته، کروس پس از اینکه به ناکامورا دعوت شد به RAW حمله کرد. بعداً WWE اعلام کرد که این دو مرد قبل از اینکه ناکامورا برندهای خود را تغییر دهد. یک مسابقه انفرادی خواهند داشت. چه کسی در نبرد دو قهرمان سابق NXT برنده خواهد شد؟

بد بانی ظاهر می شود

میزبان WWE Backlash 2023 Bad Bunny قرار است در SmackDown نهایی قبل از PPV که همچنین از پورتوریکو سرچشمه می گیرد، ظاهر شود. Bad Bunny هفته گذشته در RAW با حریف Backlash خود Damian Priest روبرو شد. تا اعلام کند که در یک مبارزه خیابانی با هم درگیر خواهند شد. آیا کشیش دامیان روز داوری صحبت های اسم حیوان دست اموز بد را قبل از درگیری خیابانی این شنبه قطع خواهد کرد؟.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

آیا The Bloodline یک شب قبل از مسابقه سه‌گانه‌شان در Backlash، مت ریدل، کوین اونز و سامی زین را هدف قرار خواهد داد؟

WWE چگونه مشکل قهرمان دیواز RAW بیانکا بلیر در SmackDown را حل خواهد کرد و Rhea Ripley قهرمان دیواز SmackDown به RAW دعوت می شود؟.دانلود اسمکدان 5 می 2023 در مدرن ممکن است.