دانلود اسمکدان 7 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 7 آوریل 2023

دانلود اسمکدان 7 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : نوزدهم فروردین

درباره این شو

اپیزود WWE SmackDown در 7 آوریل 2023، نتیجه بازی WWE WrestleMania 39 خواهد بود و قهرمانان تازه تاجگذاری شده را در آن حضور خواهند داشتWWE اعلام کرد که کوین اونز و سامی زین در اسمکدان حضور خواهند داشت تا پیروزی حماسی خود را در این جمعه جشن بگیرند. علاوه بر این، رئا ریپلی، قهرمان دیواز WWE SmackDown که به تازگی تاجگذاری کرده است، تاج و تخت خود را به دست خواهد آورد. تاکنون هیچ مسابقه ای اعلام نشده است. برای بررسی کل پیش نمایش WWE SmackDown در 7 آوریل 2023، زیر را بخوانید.دانلود اسمکدان 31 مارس 2023 با لینک مستقیم و پر سرعت در بالای نوشته ممکن است.

بخش رئا ریپلی

Rhea Ripley در یک مسابقه سخت در شب 1 WWE WrestleMania 39 ملکه شارلوت فلیر را شکست داد. از آنجایی که او به سلطنت ملکه پایان داد. اکنون در برند آبی ظاهر می شود تا تاج و تخت خود را به دست آورد. آیا او با بخش دیواز اسمکدان مواجه خواهد شد.؟ آیا با اولین رقیب او آشنا خواهیم شد.؟

کوین اونز و سامی زین پیروزی خود را جشن می گیرند

WWE فاش کرد که قهرمانان تگ تیم Undisputed WWE کوین اونز و سامی زین این جمعه ظاهر خواهند شد. تا پیروزی حماسی خود را در برابر The Usos در یک مسابقه کلاسیک فوری در رویداد اصلی WWE WrestleMania 39 Night 1 جشن بگیرند. آیا Usos در یک مسابقه با قهرمان روبرو خواهد شد. تلاش برای بازگرداندن عناوین خود؟.

رومن رینز در اوایل این هفته به طور کامل از The Usos در RAW اجتناب کرد. آیا از پل هیمن در مورد روحیه رئیس قبیله نسبت به The Usos اطلاعاتی خواهیم داشت؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

شیمس و درو مک اینتایر نتوانستند گانتر را برای قهرمانی بین قاره ای در رسلمنیا شکست دهند. آیا ما شاهد تلاش آنها برای به دست آوردن یک مسابقه مجدد خواهیم بود یا بین خودشان درگیر خواهند شد.؟

LA Knight علیرغم اینکه یکی از کارت های مورد علاقه تریپل اچ بود. در کارت رسلمنیا غایب بود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نایت در فصل جدید برنامه بزرگی خواهد داشت. چه چیزی در انتظار اوست؟

Ronda Rousey و Shayna Baszler در بازی Women’s Tag Team Showcase پیروز شدند. آیا آنها ادعای قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای را خواهند داشت؟

روشهای دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.از دانلود اسمکدان 7 آوریل 2023 لذت ببرید.