دانلود اسمکدان 7 جولای 2023

دانلود اسمکدان 7 جولای 2023

دانلود اسمکدان 7 جولای 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : هفدهم تیر

درباره شو

دانلود اسمکدان 7 جولای 2023 : این اسمکدان نخستین شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و چهار شو مانده به رویداد مهم سامراسلم.، در 7 ژوئیه 2023، اتفاقات MITB 2023 را نشان می دهد. که در آن رومن رینز در دادگاه قبیله ای محاکمه می شود.Edge به عنوان مهمان در Grayson Waller Effect بازخواهد گشت. ای جی استایلز در یک مسابقه مجدد به مصاف کاریون کراس خواهد رفت. در حالی که شیمس در مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده به مصاف آستین تئوری خواهد رفت. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 7 ژوئیه 2023، زیر را بخوانید.

Tribal Court Trial of Roman Reigns

Usos رومن رینز و سولو سیکوآ را در Money in the Bank شکست دادند، جایی که جی برای اولین بار در سه سال و نیم، رومن را پین کرد. پس از این برد، The Usos در توییتر اعلام کرد که قهرمان جهانی WWE Undisputed رومن رینز را در دادگاه قبیله ای در مدیسون اسکوئر گاردن محاکمه خواهند کرد. اما آیا آنها صلاحیت دارند که رئیس قبیله را تحت تعقیب قرار دهند؟ یا با یکی از اعضای ارشد Bloodline تماس خواهند گرفت؟ و چگونه منجر به رومن در مقابل جی در سامراسلم 2023 خواهد شد؟

شیمس در مقابل آستین تئوری

هفته گذشته، آستین تئوری در یک مسابقه بدون عنوان، ریج هالند را شکست داد. با این حال، او پس از پایان مسابقه همچنان هلند را شکست داد. و از این رو شیمس به زمین آمد تا سیو را انجام دهد. بعداً اعلام شد که آستین تئوری عنوان قهرمانی خود در ایالات متحده را در این جمعه در برابر شیموس قرار خواهد داد. آیا شیمس در اینجا 4 بار قهرمان ایالات متحده می شود؟

کاریون کروس در مقابل ای جی استایلز

ای جی استایلز در اپیزود 19 می اسمکدان، کریون کراس را شکست داد. با این حال، کراس به هدف قرار دادن استایلز ادامه داد. کراس و اسکارلت هفته گذشته پس از اینکه کراس استایلز را خفه کرد. در یک مسابقه ترکیبی میچین و ای جی استایلز را شکست دادند. این دو قرار است این هفته یک بازی برگشت داشته باشند. آیا استایلز می تواند دوباره در مسابقه تک برنده شود؟

اثر Grayson Waller با Edge

WWE Hall of Famer Edge به اسمکدان در مدیسون اسکوئر گاردن بازخواهد گشت زیرا او قرار است مهمان Grayson Waller Effect باشد. این بخش قرار است شروع کننده دشمنی Edge برای SummerSlam باشد. به نظر شما چه کسی با سوپراستار Rated-R مقابله خواهد کرد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بیانکا بلایر هفته گذشته در لندن در جریان دفاع از عنوان قهرمانی اش مقابل شارلوت فلیر به آسوکا حمله کرد. بیانکا نیز فلیر را ترک نکرد و او را به جدول اعلام فرستاد. آیا فلیر شانس دیگری برای قهرمانی خواهد داشت؟ یا بیانکا از صف رد می‌شود تا خودش به عنوان شوت بپردازد؟

آیو اسکای اکنون خانم پول در بانک است. او با رئا ریپلی قهرمان دیواز جهان در RAW روبرو شد. اما، آیا این یک ترفند بود که قهرمان دیواز دبلیو دبلیو ای آسوکا را بی‌احتیاط بگیرید؟.دانلود اسمکدان 7 جولای 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.