دانلود المنیشن چمبر 2024

دانلود المنیشن چمبر 2024 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

برگزاری - مسابقات

  • کیفیت 1080 تضمینی و 1080 720 480 قرار گرفت
  • مسابقات المنیشن چمبر مچ قرار گرفت
  • المنیشن چمبر مچ شش نفره - برنده در رسلمنیا با ست رولینز مسابقه میدهد
  • المنیشن چمبر مچ شش نفره دیواز - نامبر وان کانتندر مچ
  • رئا ریپلی در مقابل نیا جکس - بر سر قهرمانی دیواز
  • جاجمنت دی در برابر پیت دان و تایلر بیت - قهرمانی تگ تیم
  • با خرید هر اشتراک ویژه توسط شخصی شما رو معرف اعلام کند 20 هزار تومان به حساب شما واریز خواهد شد

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2024 : 2024 Elimination Chamber چهاردهمین رویداد المنیشن چمبر هست که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار میشود. این رویداد برای کشتی گیرانی از برند راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد در روز شنبه، 24 فوریه 2024، در استادیوم اپتوس در پرث، استرالیای غربی، استرالیا برگزار می‌شود و اولین رویداد WWE پس از Super Show-Down در اکتبر 2018 و تنها رویداد WWE در استرالیا است.

منطقه آسیا-اقیانوسیه در سال 2024. همچنین این سومین اتاق حذف متوالی خواهد بود که پس از رویدادهای 2022 و 2023 در خارج از ایالات متحده برگزار می شود و اولین باری است که زیرنویسی به نام شهر میزبان دارد. این رویداد همچنین اولین رویداد اتاق حذف خواهد بود که در یک مکان در فضای باز برگزار می شود.

تاریخچه المنیشن چمبر

Elimination Chamber یک رویداد کشتی حرفه ای است که برای اولین بار توسط پروموشن آمریکایی WWE در سال 2010 تولید شد. از آن زمان هر سال به جز در سال 2016 معمولاً در ماه فوریه برگزار می شود. مفهوم این رویداد این است که یک یا دو مسابقه اصلی رویداد در داخل اتاق حذف، یا با قهرمانی یا فرصت‌های آینده در مسابقات قهرمانی در خطر است.

اعلام شده در 21 سپتامبر 2023، چهاردهمین رویداد Elimination Chamber، با عنوان Elimination Chamber: Perth، قرار است در روز شنبه، 24 فوریه 2024، در استادیوم Optus در پرث، استرالیای غربی، استرالیا برگزار شود و کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان این اولین رویداد Elimination Chamber است که در استرالیا و سومین رویداد خارج از ایالات متحده پس از رویدادهای 2022 و 2023 که به ترتیب در عربستان سعودی و کانادا برگزار شد، برگزار می شود.

ادامه تاریخچه

این همچنین اولین رویداد WWE است که از زمان Super Show-Down در اکتبر 2018 در استرالیا برگزار می شود و تنها رویداد WWE در منطقه آسیا-اقیانوسیه در سال 2024 است. همچنین این اولین رویداد Elimination Chamber است که زیرنویسی به نام میزبان دارد. شهر.این رویداد به صورت پرداخت به ازای نمایش در سراسر جهان پخش خواهد شد و برای پخش زنده در Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در اکثر بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود. همچنین پس از ادغام نسخه استرالیایی شبکه WWE تحت کانال فاکستل Binge در ژانویه 2023، در Binge در استرالیا پخش زنده خواهد شد.فروش بلیط در 10 نوامبر 2023 آغاز شد.

در سال 2011 و از سال 2013، این رویداد به عنوان “بدون فرار” در آلمان تبلیغ شد زیرا بیم آن می رفت که نام “اتاق حذف” ممکن است مردم را به یاد اتاق های گاز مورد استفاده در هولوکاست بیاندازد.دانلود المنیشن چمبر 2024 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به ممکن میباشد.