دانلود ان اکس تی 11 آوریل 2023

دانلود ان اکس تی 11 آوریل 2023

دانلود ان اکس تی 11 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید ان اکس تی 720 و رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم فروردین

درباره شو

دانلود ان اکس تی 11 آوریل 2023 : WWE NXT قسمت در 11 آوریل 2023، ساخت NXT Spring Breakin را آغاز می‌کند. و همچنین مسابقه مدعی شماره 1 عنوان NXT را از طریق یک مسابقه مرگبار 4 طرفه ارائه می‌کند.

Alba Fyre و Isla Dawn از عناوین تگ تیم دیواز NXT در برابر کیانا جیمز و فالون هنلی دفاع خواهند کرد. ایلیا دراگونوف در یک مسابقه انفرادی با فون واگنر برخورد خواهد کرد. علاوه بر این، کورا جید به طرفداران خطاب خواهد کرد. و به دوک هادسون گواهی قدردانی اهدا خواهد شد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE NXT در 11 آوریل 2023، زیر را بخوانید.

#1 Contender Fatal-4-Way Match

دبلیو دبلیو ای یک مسابقه چهار طرفه مرگبار را برای تعیین اولین رقیب قهرمان جدید NXT، کارملو هیز، اعلام کرد. پس از اعلام این مسابقه، WWE نیز دراگون لی و جی دی مک دونا را به عنوان دو شرکت کننده اول این مسابقه معرفی کرد. دو شرکت کننده بعدی چه کسانی خواهند بود؟ آیا برون بریکر پس از چرخش پاشنه هفته گذشته در این مسابقه جایگاهی کسب خواهد کرد؟

Isla Dawn & Alba Fyre vs Kiana James & Fallon Henley

Isla Dawn & Alba Fyre تیم کیانا جیمز و فالون هنلی را در NXT Stand & Deliver شکست دادند و قهرمان جدید تگ تیم زنان WWE NXT شدند. هفته گذشته به قهرمانان سابق مسابقه مجدد داده شد. و حالا داون اند فایر از عنوان قهرمانی مقابل جیمز و هنلی دفاع خواهد کرد. جیمز و هنلی به دلیل رقابت جیمز و بروکس جنسن مشکلات خاص خود را دارند. آیا آنها قادر خواهند بود با هم زندگی کنند و دومی بتواند دوباره قهرمان شود؟

ایلیا دراگونوف مقابل فون واگنر

هفته گذشته در NXT، ایلیا دراگونوف در پشت صحنه درگیری با فون واگنر و آقای استون داشت. دومی یک چالش را برای مسابقه انفرادی کنار گذاشت. آقای استون که هفته‌ها از واگنر می‌خواهد با او صحبت کند. به خاطر اینکه واگنر با دراگونوف دعوا کرده بود، عصبانی شد. او گفت که دستور مسابقه را خواهد گرفت، اما اگر واگنر شکست بخورد. آقای استون راه خود را از واگنر جدا خواهد کرد. آیا واگنر می تواند آقای استون را در کنار خود نگه دارد؟

قطعه جید کورا

کورا جید هفته گذشته پس از چندین هفته وقفه به WWE NXT بازگشت و به قهرمان تازه تاج گذاری شده WWE NXT India Hartwell حمله کرد. اکنون، این سه شنبه، کورا جید به بازگشت خود به NXT خواهد پرداخت. او چه حرفی برای گفتن دارد؟

تقدیر نامه

دوک هادسون برای عملکرد MVP خود در زمانی که چیس یو Schism را در Stand & Deliver شکست داد، درخواست کرد. و او این هفته گواهی قدردانی از Chase U دریافت خواهد کرد. اما، آیا Schsim با تعقیب پس از Chase U تمام شده است؟

روش دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.دانلود ان اکس تی 11 آوریل 2023 در سریعترین زمان ممکن از مدرن ممکن است.