دانلود ان اکس تی 14 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 14 مارس 2023

دانلود شو ان اکس تی 14 مارس 2023

دانلود با ویژه شدن یا خرید فایل

با اکانت ویژه شوهای هفتگی رو با لینک پرسرعت و مستقیم دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : هفدهم اسفند

درباره ان اکس تی 14 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 14 مارس 2023 : قسمت WWE NXT در 14 مارس 2023، به ساخت NXT Stand & Deliver 2023 ادامه خواهد داد و بخش تبلیغاتی جانی گارگانو را به نمایش خواهد گذاشت.

وس لی چالش باز دیگری را برای عنوان قهرمانی آمریکای شمالی منتشر کرده است در حالی که آپولو کروز در مقابل دابا کاتو قرار خواهد گرفت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE NXT در 14 مارس 2023، زیر را بررسی کنید.

گارگانو ظاهر می شود: جانی گارگانو هفته گذشته به NXT بازگشت تا همه از جمله گریسون والر را غافلگیر کند. گارگانو قرار است برای انتقام از حمله والر در دسامبر 2021 و همچنین برای حفظ افتخار شاون مایکلز در Stand & Deliver با والر روبرو شود. گارگانو در اولین تبلیغ خود در NXT چه خواهد گفت؟.

چالش باز دیگر: وس لی در گذشته چندین چالش باز را صادر کرده است. و با برگزاری مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی خود توانسته از آن چالش ها خارج شود. او یک چالش دیگر از این دست را برای این هفته صادر کرده است. چه کسی به این چالش پاسخ خواهد داد؟ Axiom در حالی که سدریک الکساندر او را در رسانه های اجتماعی فرا خواند.هفته گذشته تمایل خود را برای این عنوان ابراز کرد. بالاخره چه کسی وارد رینگ می شود؟

ادامه …

خدمه در مقابل کاتو: وقتی به نظر می رسید که دابا کاتو باید به خدمه آپولو در روز انتقام NXT کمک کند. کاتو ناگهان خدمه را روی تشک قرار داد. خدمه منتظر نوبت خود از آن زمان برای رسیدن به نوبت خود در برابر کاتو در رینگ است. آیا او می‌تواند با تجربه‌اش در این مسابقه با اندازه کاتو مقابله کند؟.

جدای از این، می‌توانیم انتظار داشته باشیم. که در مورد وضعیت قهرمان زنان NXT، روکسان پرز، پس از شکست در عواقب دفاع موفقش از عنوان قهرمانی مقابل میکو ساتومورا، بیشتر بشنویم. همچنین انتظار داشته باشید که داستان های دیگر در جاده Stand & Deliver ادامه پیدا کند.

دوک هادسون در نهایت صبر خود را در برابر شکست های Chase U از دست داد و در برابر آندره چیس به ستوه آمد. آیا او نظر خود را در مورد Chase U تغییر خواهد داد؟

روش دانلود

دانلود ان اکس تی 14 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.