دانلود ان اکس تی 21 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 21 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 21 فوریه 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان با خرید اکانت ویژه

با اکانت ویژه شوهای هفتگی رو با لینک پرسرعت و مستقیم دانلود کنید.انتشار لینک : سوم اسفند

درباره ان اکس تی 21 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 21 فوریه 2023 – قسمت WWE NXT در 21 فوریه 2023، قهرمان NXT Bron Breakker را نشان می دهد که از عنوان خود دفاع می کند و به ساخت رویداد NXT Roadblock 2023 ادامه می دهد.Bron Breakker قرار است از عنوان NXT در برابر Jinder Mahal دفاع کند. ایلیا دراگونوف بازگشته در یک مسابقه انفرادی به مصاف تریک ویلیامز خواهد رفت. علاوه بر این، Jacy Jayne vs Indi Hartwell نیز برای قسمت این هفته اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE NXT در 21 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

برون بریک در مقابل جیندر محل

جیندر محل، قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای، هفته گذشته تبلیغات تبلیغاتی Bron Breakker قهرمان NXT را قطع کرد. او اظهار داشت که برون بیش از یک سال است که چهره NXT است و از این رو طرفداران شروع به رویارویی با او کرده اند. جیندر محل فکر می کند که اکنون آماده حمل NXT است و Breakker را برای یک مسابقه عنوان به چالش کشید که او پذیرفت. آیا جیندر محل کسی است که به سلطه برون بریکر در NXT پایان می دهد؟

ایلیا دراگونوف مقابل تریک ویلیامز

ایلیا دراگونوف در اپیزود 7 فوریه NXT بازگشت و در جریان مسابقه انفرادی بین کارملو هیز و مک دونا به تریک ویلیامز و جی دی مک دونا حمله کرد. در اپیزود هفته گذشته، ویلیامز دراگونوف را صدا زد و سعی کرد به او حمله کند اما دومی با ضد حمله آماده بود. پس از آن NXT رسما یک مسابقه انفرادی بین ویلیامز و دراگونوف را تایید کرد.

جیسی جین در مقابل ایندی هارتول

دانلود ان اکس تی 21 فوریه 2023 در صورت ویژه بودن رایگان و در غیر این صورت در مدرن و لینکس سیتی قابل خرید است. در اپیزود 14 فوریه NXT، جیسی جین می‌بالید که چگونه آخرین کسی است که از بزرگترین گروه زنان، Toxic Attraction ایستاده است. ایندی هارتول از این نظر خوشش نیامد و با جین روبرو شد. اکنون او در یک مسابقه انفرادی با جین روبرو خواهد شد تا جایگاه خود را در این برند نشان دهد. آیا جیسی جین با شکست دادن هارتول به حرکت خود ادامه خواهد داد؟