دانلود ان اکس تی 21 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 21 مارس 2023

دانلود شو ان اکس تی 21 مارس 2023

درباره ان اکس تی 21 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 21 مارس 2023 : WWE NXT در 21 مارس. 2023 به پیشرفت خود در رویداد NXT Stand & Deliver 2023 ادامه خواهد داد. این شو شامل مسابقات نردبانی برای قهرمانی دیواز است. برای دریافت پیش نمایش کامل و کارت مسابقه برای نمایش به خواندن ادامه دهید.

یک مسابقه انفرادی بزرگ در ایلیا دراگونوف مقابل جی دی مک دونا برای NXT هفته او تنظیم شده است. هفته گذشته، دراگونوف مک دونا را صدا کرد. تا در رینگ با او ملاقات کند، جایی که هر دو گفتند که دیگری به او وسواس دارد. نزاع بین آنها چالش باز قهرمانی آمریکای شمالی را نیز قطع کرد. حالا اختلافشان را با یک مسابقه انفرادی برطرف می کنند.

جو گیسی و دوستانش Schism سعی خواهند کرد تا بازی های ذهنی خود را در حالی که در یک نبرد مناظره با Chase U روبرو می شوند، ادامه دهند. Schism قبلاً برای Chase U یک نقطه ناراحت کننده بود زیرا ابتدا Thea Hail را ربودند. و سپس Gacy آندره چیس را در مسابقه دو هفته قبل شکست داد.

ادامه …

هفته گذشته یک نردبان برای تاج گذاری قهرمان جدید دیواز NXT از طریق یک مسابقه نردبانی در Stand & Deliver اعلام شد. زوئی استارک و جیجی دولین هفته گذشته پس از پیروزی در مسابقات مقدماتی خود به این مسابقه راه یافتند. دو دیدار مقدماتی دیگر برای این هفته تعیین شده است. وندی چو با لایرا والکری روبرو می شود. در حالی که ایندی هارتول با تیفانی استراتون روبرو می شود. کدام دو نفر در مسابقه عنوان قهرمانی کسب خواهند کرد.؟

برون بریکر و کارملو هیز قرار است در Stand & Deliver با هم درگیر شوند. امضای قرارداد آنها در هفته گذشته بدون درگیری فیزیکی انجام شد. آیا به این زودی تغییر خواهد کرد؟

دابا کاتو هفته گذشته توانست آپولو کروز را شکست دهد. آیا انتقام او از کروس به پایان رسیده است یا رقابت آنها ادامه خواهد داشت؟

فالون هنلی نقشه ای برای افشای ماهیت واقعی کیانا جیمز طراحی کرده است. آیا او موفق خواهد شد؟ و اگر او موفق شود آینده قهرمانی تگ تیم زنان چگونه خواهد بود؟

روش دانلود

دانلود ان اکس تی 21 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.