دانلود ان اکس تی 28 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 28 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 28 فوریه 2023 با لینک مستقیم

دانلود با ویژه شدن یا خرید فایل

با اکانت ویژه شوهای هفتگی رو با لینک پرسرعت و مستقیم دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : سوم اسفند

توضیحات ان اکس تی 28 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 28 فوریه 2023 : دو مسابقه انفرادی پرفروش و چالش باز عنوان آمریکای شمالی برای قسمت WWE NXT در 28 فوریه 2023 تنظیم شده است.کارملو هیز در یکی از مسابقات انفرادی به مصاف تایلر بیت خواهد رفت. این مسابقه پس از درگیری کوتاه این دو کشتی گیر در پشت صحنه این هفته در NXT تنظیم شد. تایلر بیت از تریک ویلیامز به خاطر عملکردش در برابر ایلیا دراگونوف تعریف کرد.

هیز به بیت گفت که تعریف و تمجید از بیت چیز خوبی است زیرا او اغلب آنها را ابراز نمی کند. اما هیز همچنین به او هشدار داد که از صحنه عنوان NXT دور باشد زیرا همه چیز برای اوست. این مسابقه برای هفته آینده توسط تیم تفسیر بعداً در برنامه شب گذشته اعلام شد.

زویی استارک از اینکه روکسان پرز همینطور یک مسابقه عنوان قهرمانی را به میکو ساتومورا داد خوشحال نبود. و کلمات تندی برای اسطوره کشتی حرفه ای داشت. WWE همچنین این نمایش را برای قسمت 28 فوریه NXT تایید کرد.

همچنین، وس لی یک چالش آزاد دیگر برای مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی برای هفته آینده اعلام کرده است. لی با موفقیت از عنوان خود در برابر فون واگنر در آخرین چالش باز دو هفته پیش خود دفاع کرد.

نسخه 28 فوریه 2023 WWE NXT همچنان برای بازی های ویژه Roadblock 2023 و Stand & Deliver 2023 ساخته می شود.

دانلود ان اکس تی 28 فوریه 2023 بای کاربران ویژه یا VIP وبسایت دانلود کشتی کج لینک سیتی رایگان میباشد.همچنین شما میتونید این فایل رو از دبلیو دبلیو ای مدرن به طور مستقیم خریداری نمایید.از سایت لینک سیتی هم میتونید با کیف پول یا سبد خرید، خرید مستقیم رو انجام دهید.