دانلود ان اکس تی 28 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 2023

دانلود رایگان ان اکس تی 2023

تاریخ انتشار : نهم فروردین

درباره شو

WWE NXT در تاریخ 28 مارس 2023 اپیزود اصلی را برای رویداد Stand & Deliver ارائه خواهد کرد. دو مسابقه مقدماتی برای مسابقات مختلف در Stand & Deliver 2023 تنظیم شده است. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت مسابقه WWE NXT در 28 مارس 2023 به خواندن ادامه دهید.دانلود ان اکس تی 28 مارس 2023 در بالای نوشته ممکن است.

سول روکا، آیوی نایل و ایندی هارتول شانس دیگری برای کسب جایگاه در مسابقه نردبان قهرمانی دیواز NXT در Stand and Deliver دارند. پیش از این، روکا به زویی استارک باخت، ایندی هارتول به تیفانی استراتتون و آیوی نایل در مسابقات مقدماتی قبلی خود مغلوب لیرا والکری شدند. چه کسی موفق می شود این بار یک مکان را به دست آورد؟

یک علامت سوال در مورد وضعیت رکسان پرز و اینکه آیا او واقعاً مسابقات قهرمانی دیواز NXT را خالی کرده است وجود دارد. ممکن است در NXT این هفته توضیحاتی در مورد آن دریافت کنیم یا اینکه پرز را به طور کامل بازگردانیم.

ادامه …

پس از اینکه والر دو هفته پیش به او حمله کرد، جانی گارگانو درخواست کرد که مسابقه آنها در Stand & Deliver به یک مسابقه غیر مجاز تغییر کند. والر پذیرفته است که برای امضای قرارداد برای تغییر مذکور بیاید و اگر در طول مسابقه اتفاقی برای او افتاد NXT را از هر گونه مسئولیتی مبرا کند. اما او خواسته است که جانی گارگانو در قسمت 28 مارس حضور نداشته باشد و تنها پس از آن نگاهی به قرارداد بیندازد. آیا چنین خواهد شد؟

وس لی قرار است از قهرمانی خود در آمریکای شمالی در یک مسابقه مرگبار 5 طرفه دفاع کند. در حالی که 3 حریف او اکنون تعیین شده اند، حریف نهایی از طریق بتل رویال شناسایی می شود. چه کسی خواهد بود؟

ادی تورپ قرار است این هفته اولین بازی خود را در NXT انجام دهد. آیا او کسی خواهد بود که برنده بتل رویال خواهد بود؟

رقابت برون بریکر و کارملو هیز بدون اینکه آنها درگیر درگیری فیزیکی شوند ادامه داشته است. آیا این در اپیزود رفتن به خانه برای Stand & Deliver تغییر خواهد کرد؟

روش دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.دانلود ان اکس تی 28 مارس 2023 در سریعترین زمان ممکن از مدرن ممکن است.