دانلود ان اکس تی 4 آوریل 2023

دانلود ان اکس تی 4 آوریل 2023

دانلود شو ان اکس تی 4 آوریل 2023

تاریخ انتشار : هفدهم فروردین

درباره شو

دانلود ان اکس تی 4 آوریل 2023 : WWE NXT قسمت 4 آوریل 2023 WWE NXT خوش آمدید که بار دیگر از مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا پخش خواهد شد.دانلود ان اکس تی 28 مارس 2023 در بالای نوشته ممکن است.

مسابقات

3 مسابقه برای نمایش اعلام شده است. دراگون لی اولین تلویزیون NXT را در حالی که با ناتان فریزر روبرو می شود، خواهد داشت. دیجاک برای یک درگیری عظیم با اودسی جونز آماده شده است در حالی که Pretty Deadly در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف تونی دی آنجلو و استکس خواهد رفت.

این نمایش به پیامدهای رویداد NXT Stand & Deliver می پردازد. که در آن شاهد تغییر سه عنوان در حالی که دو قهرمان باقی ماندند، بودیم. ما یک قهرمان NXT جدید در Carmelo Hayes داریم که او برون بریکر را در رویداد اصلی PLE در آخر هفته شکست داد.

ادامه …

ایندی هارتول قهرمان جدید دیواز NXT است. با توجه به این که رکسان پرز هرگز برای از دست دادن عنوان قهرمانی خود پین نشد. آیا او به این زودی یک مسابقه مجدد خواهد داشت؟ وس لی با وجود اینکه توسط 4 مرد دیگر به چالش کشیده شد. قهرمانی آمریکای شمالی را حفظ کرد. آیا او همچنان به چالش های باز خود ادامه می دهد یا در نهایت از اثبات خود راضی است؟

ندادن کیف پول بروکز جنسن به کیانا جیمز در هنگام شکست آنها در Stand & Deliver چه تاثیری بر روابط آنها خواهد داشت؟. پسران گالوس پس از بازگشت جو کافی چقدر قوی هستند؟ و واکنش جو گیسی به از دست دادن ریپ فاولر و جگر رید چگونه خواهد بود؟.

برای اطلاع از این موضوع، در زیر به ما بپیوندید تا نتایج و به‌روزرسانی‌های زنده از قسمت 4 آوریل 2023 WWE NXT را با برنده‌ها، نکات برجسته و اکشن کامل منتشر کنیم.

دراگون لی در مقابل ناتان فریزر
دیژاک در مقابل اودسی جونز
Pretty Deadly (کیت ویلسون و التون پرینس) در مقابل تونی دی آنجلو و استکس

روش دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.دانلود ان اکس تی 4 آوریل 2023 در سریعترین زمان ممکن از مدرن ممکن است.