دانلود ان اکس تی 7 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 7 مارس 2023

دانلود شو ان اکس تی 7 مارس 2023

دانلود با ویژه شدن یا خرید فایل

با اکانت ویژه شوهای هفتگی رو با لینک پرسرعت و مستقیم دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : هفدهم اسفند

درباره ان اکس تی 7 مارس 2023

دانلود ان اکس تی 7 مارس 2023 : جیجی دولین و جیسی جین برای Toxic Attraction در یک مسابقه کینه توزی با هم درگیر خواهند شد. جیسی سه هفته قبل در حین بخش دینگ دونگ هلو به هم تیمی سابق خود روی آورد و صورتش را به در کوبید.

جیجی برای انتقام از جیسی به برنامه هفته گذشته بازگشت. جیجی همچنین تبلیغی را در قسمت NXT این هفته انجام داد و در مورد زمان خود در Toxic Attraction و مبارزات گذشته خود صحبت کرد. این تبلیغ با اعلام جیجی به پایان رسید که در Roadblock با Jacy روبرو خواهد شد.

برادران کرید در حالی که به رقابت خود با سه نفر جیندر محل و ایندوس شر ادامه می دادند، به دنبال یک شریک تیم تگ بودند. پس از اینکه Demon Kamp اتحاد مجدد با Diamond Mine را تکذیب کرد، قهرمان NXT Bron Breakker موافقت کرد که با The Creed Brothers تگ کند. هفته گذشته بریکر ماهال را شکست داد و عنوان NXT را حفظ کرد.

آندره چیس دیگر نمی‌توانست تحمل کند وقتی Schism سخنرانی او را بر عهده گرفت و Chase U را یک مکان زباله نامید و اعلام کرد که با Joe Gacy در Roadblock روبرو خواهد شد. این ادامه کار آوا راین از Schism بود که چیس یو تئا هیل را ربود و The Dyad در یک مسابقه تگ تیم چیس و دوک هادسون را شکست داد.

Roxanne Perez vs Meiko Satomura برای مسابقات قهرمانی زنان NXT و مبارزه خیابانی Jailhouse بین Dijak و Tony D’Angelo قبلاً برای نمایش اعلام شده بود. شاون مایکل تالار مشاهیر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای نیز پذیرفته است که در بخش افکت گریسون والر حضور داشته باشد.

NXT Roadblock 2023 ویژه هفتگی تلویزیون در 7 مارس 2023 خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

روش دانلود

دانلود ان اکس تی 7 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.