دانلود اور د اج 1999

دانلود اور د اج 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اور د اج 1999 : Over the Edge 1999 دومین رویداد اور د اج بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 می 1999 در کمپر آرنا در کانزاس سیتی، میسوری برگزار شد. اولین رویداد Over the Edge تحت مجموعه In Your House در می 1998 برگزار شد، اما پس از توقف نمایش های In Your House، دومین رویداد Over the Edge به عنوان PPV خودش برنامه ریزی شد، بنابراین اولین رویداد قبلی In Your House بود.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، آندرتیکر در یک مسابقه انفرادی (با وینس مک ماهون و شین مک ماهون به عنوان داوران مهمان) برای قهرمانی WWF روبرو شد. از شش مسابقه برنامه ریزی شده در آندرکارد، دو مسابقه بیشتر از سایر مسابقات ارتقا یافتند. اولین مسابقه یک مسابقه انفرادی بود که در آن The Rock با محرومیت تریپل اچ را شکست داد. مسابقه دیگر یک مسابقه تگ تیم حذفی هشت نفره بود که در آن اتحادیه (مانکیند، کن شامروک، تست و بیگ شو) وزارت شرکت (Viscera، Big Boss Man، و Acolytes (برادشاو و فاروق)) را شکست داد.

داستان

این رویداد به دلیل تصادف مرگبار کشتی گیر اوون هارت که قرار بود در طول این رویداد با پدرخوانده برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF روبرو شود، بدنام است. هارت که تحت حیله آبی بلیزر خود کشتی می گرفت، قرار بود یک ورودی حلقه ای ابرقهرمانی ایجاد کند که می توانست او را از تیرهای میدان به داخل رینگ پایین بیاورد. با این حال، او پیش از موعد آزاد شد که خط مهار ناقص کار کرد و بیش از 78 فوت (24 متر) به داخل رینگ افتاد و جان باخت. انتقادات بعد از تصمیم وینس مک ماهون برای ادامه نمایش پس از تصادف هارت مطرح شد.

در دادگاه، بیوه او، مارتا، فرزندان و والدینش از سازمان شکایت کردند و ادعا کردند که برنامه ریزی ضعیف این شیرین کاری خطرناک باعث مرگ اوون شده است. WWF این پرونده را خارج از دادگاه حل کرد و خانواده مک ماهون 18 میلیون دلار آمریکا (معادل 31 میلیون دلار در سال 2022) به بیوه، فرزندان و والدینش پرداخت کرد. به دلیل تصادف و جنجال پیرامون این رویداد، نام Over the Edge بازنشسته شد و جایگاه PPV آن با Judgment Day در سال 2000 جایگزین شد. همچنین این رویداد تا زمان راه اندازی شبکه WWE در سال 2014 برای تماشای ویدیوی خانگی منتشر نشد. نسخه ویرایش شده نمایش با حذف هرگونه اشاره به مرگ هارت منتشر شد.دانلود اور د اج 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.