دانلود اور د لیمیت 2010

دانلود اور د لیمیت 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید v, با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اور د لیمیت 2010 : Over the Limit 2010 نخستین رویداد سالانه اور د لیمیت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 23 می 2010 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. نام “Over the Limit” اشاره ای به مسابقه رویداد اصلی آن بود. که به عنوان مسابقه “I Quit” مورد رقابت قرار گرفت. Over the Limit جایگزین PPV سالانه WWE که قبلاً در ماه می، Judgment Day بود، شد.

این رویداد با 197000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید همراه بود و 11000 نفر به صورت زنده در آن شرکت کردند. بازبینی‌ها برای این رویداد عموماً منفی بود و بازبین‌ها از پایان مسابقات، توقف‌ها به خاطر خون و نتایج قابل پیش‌بینی بازی انتقاد کردند. پنج کشتی گیر در طول نمایش آسیب دیدند که شامل باتیستا، جان سینا، سی ام پانک، رندی اورتون و تد دیبیاس جونیور بودند.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه در این رویداد برگزار شد که هشت تای آنها به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی از راو بود. جان سینا در مسابقه “I Quit” برای قهرمانی WWE با باتیستا روبرو شد. در حالی که بیگ شو در مقابل قهرمان سنگین وزن جهان، جک سواگر، مسابقه اصلی اسمکدان بود. مسابقات روی آندرکارد شامل رندی اورتن در مقابل اج، سی ام پانک در مقابل ری میستریو و درو مک اینتایر در دفاع از قهرمانی بین قاره ای اسمکدان در برابر کوفی کینگستون بود. دیگر قهرمانی‌هایی که در این رویداد از آنها دفاع شد. قهرمانی راو WWE Divas و Unified WWE Tag Team Championship بود که برای هر دو برند در دسترس بود.

داستان

رقابت اصلی برند Raw که به سمت Over the Limit می رفت بین جان سینا و باتیستا بر سر قهرمانی WWE بود. و چندین ماه ادامه داشت. سینا قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای را در برابر باتیستا در مسابقه پرداخت به ازای هر نمایش Extreme Rules در مسابقه Last Man Standing حفظ کرد. با چسباندن مچ پاهای باتیستا به تیرک زنگ برای اطمینان از اینکه او نمی تواند با تعداد ده تا بایستد. شب بعد در راو، باتیستا رندی اورتون و شیمس را شکست داد تا به مدعی شماره یک قهرمانی تبدیل شود و یک مسابقه مجدد مقابل سینا کسب کند.

در اپیزود 3 می Raw، آنها در یک چالش Beat the Clock برای تعیین شرط مسابقه خود به رقابت پرداختند. باتیستا در 5:06 دنیل برایان را شکست داد. اما سینا در 4:32 وید بارت را شکست داد تا برنده چالش و حق نام بردن شرط شود. هفته بعد، سینا اعلام کرد که مسابقه “من ترک می کنم” خواهد بود.دانلود اور د لیمیت 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.