دانلود اور د لیمیت 2011

دانلود اور د لیمیت 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید v, با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اور د لیمیت 2011 : Over the Limit 2011 دومین رویداد سالانه اور د لیمیت بود که توسط WWE تولید شد. در 20 می 2012 در PNC Arena در رالی، کارولینای شمالی برگزار شد.این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 22 می 2011 در KeyArena در سیاتل، واشنگتن برگزار شد. نام “Over the Limit” اشاره ای به مسابقه رویداد اصلی آن بود که به عنوان مسابقه “I Quit” مورد رقابت قرار گرفت. این فینال Over the Limit بود که در طول اولین تمدید برند برگزار شد که در ماه اوت به پایان رسید.Over the Limit 140000 خرید در سرتاسر جهان دریافت کرد. که نسبت به نسخه 2010 که 197000 خرید داشت کاهش قابل توجهی داشت.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه در طول این رویداد برگزار شد که 8 مورد از آنها به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. در رویداد اصلی، جان سینا با شکست دادن The Miz در مسابقه “I Quit” قهرمانی WWE راو را حفظ کرد. در جای دیگر کارت، وید برت قهرمانی بین قاره‌ای اسمک‌دان را در برابر ازکیل جکسون، بیگ شو و کین قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را در برابر نیو نکسوس (سی‌ام پانک و میسون رایان)، بری بلا قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای در برابر کلی کلی و رندی را حفظ کردند. اورتون قهرمانی سنگین وزن جهان اسمکدان را در برابر کریستین حفظ کرد.

داستان

دشمنی اصلی برند Raw که به سمت Over the Limit رفت، بین جان سینا و The Miz بر سر قهرمانی WWE بود. جان سینا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را از The Miz در یک مسابقه قفس فولادی تهدید سه گانه که جان موریسون نیز در Extreme Rules حضور داشت، برد. میز شب بعد از بند بازی برگشت خود استفاده کرد. او در ابتدا با ضربه زدن به سینا با کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو پیروز مسابقه شد. اما داور بلافاصله پس از دیدن کمربند در رینگ تصمیم خود را تغییر داد. بنابراین، The Miz رد صلاحیت شد و سینا قهرمانی را از طریق محرومیت حفظ کرد.

در اپیزود 9 می راو، The Miz ری میستریو و آلبرتو دل ریو را شکست داد تا یک ضربه دیگر در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای به دست آورد. بعداً همان شب، سینا اعلام کرد که مسابقه آنها یک مسابقه “I Quit” خواهد بود.دانلود اور د لیمیت 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.