دانلود اور د لیمیت 2012

دانلود اور د لیمیت 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود اور د لیمیت 2012 : Over the Limit 2012 سومین رویداد سالانه اور د لیمیت بود که توسط WWE تولید شد. در 20 می 2012 در PNC Arena در رالی، کارولینای شمالی برگزار شد. نام “بیش از حد” در اصل به مسابقات رویداد اصلی دو رویداد قبلی که به عنوان مسابقه “آی کوییت مچ” اطلاق می‌شود. برای سال 2012، عنوان به مسابقه رویداد اصلی اشاره داشت که یک مسابقه بدون رد صلاحیت است. در سال 2013، Over the Limit قرار بود در ماه اکتبر برگزار شود اما Battleground جایگزین آن شد.

نتایج مسابقات رویداد

10 مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد برگزار شد که 9 مسابقه از آن ها به صورت زنده پخش شد. در رویداد اصلی، جان لورینایتیس جان سینا را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد. همچنین سی ام پانک با شکست دنیل برایان برای حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای و شیمس با شکست آلبرتو دل ریو، رندی اورتون و کریس جریکو قهرمان سنگین وزن جهان را حفظ کرد.

داستان

مسابقه اصلی رویداد بین جان سینا و مدیر کل راو و اسمک‌دان، جان لورینایتیس بود. در شب پس از باخت به راک در رویداد اصلی رسلمنیا XXVIII در اوایل آوریل، تبلیغ سینا توسط یک براک لزنر که در حال بازگشت بود، قطع شد. و بلافاصله با یک F-5 به او حمله کرد. هفته بعد در راو فاش شد که Laurinaitis لزنر را به جای سینا به عنوان “چهره WWE” با بیرون بردن او در Extreme Rules استخدام کرد. سینا کتک خورده به سختی توانست لزنر را شکست دهد. و در یک تبلیغ پس از بازی بر مصدومیت خود تاکید کرد و اعلام کرد که “به تعطیلات خواهد رفت.

شب بعد در راو، لزنر به WWE COO Triple H (در حالی که با Laurinaitis در مورد اعتبار قرارداد لزنر بحث می کرد) حمله کرد. و دست او را شکست. با به خطر افتادن شغل لزنر در دبلیو دبلیو ای، و پس از توصیه مدیر اجرایی او، ایو تورس، لورینایتیس تصمیم گرفت حریف بعدی سینا را برای بازی Over the Limit انتخاب کند. بعداً در همان شب، در حالی که سینا در رینگ بود، Laurinaitis روی استیج ورودی ظاهر شد تا لرد تنسای را معرفی کند.دانلود اور د لیمیت 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.