دانلود اوولوشن 2018

دانلود اوولوشن 2018 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ایولوشن 2018 – Evolution 2018 تنها رویداد کشتی کج از نوع اوولوشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای Raw، SmackDown، NXT و NXT انگلستان برگزار شد. این رویداد در 28 اکتبر 2018 در سالن یادبود کهنه سربازان ناسائو در یونیدیل، نیویورک برگزار شد. این اولین و در حال حاضر تنها رویداد WWE PPV و پخش زنده بود که فقط از مسابقات دیواز تشکیل شده است.

مسابقات رویداد

کارت اصلی شامل هفت مسابقه بود. سه مورد از چهار قهرمانی دیواز در آن زمان WWE روی کارت اصلی دفاع شد. چهارمین در یک مسابقه تاریک قبل از نمایش دفاع شد. همچنین فینال مسابقات کلاسیک Mae Young 2018 را به نمایش گذاشت. در رویداد اصلی، روندا روسی با سابمیشن نیکی بلا را شکست داد تا قهرمانی دیواز راو را حفظ کند. در مسابقه ماقبل آخر، بکی لینچ شارلوت فلیر را در مسابقه Last Woman Standing شکست داد تا قهرمانی دیواز اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، تونی استورم با شکست Io Shirai قهرمان Mae Young Classic 2018 شد و Shayna Baszler نیز Kairi Sane را شکست داد و اولین قهرمان دو دوره NXT دیواز شد.

داستان

در سامراسلم، روندا روسی قهرمانی زنان خام را به دست آورد. پس از پیروزی او، دوقلوهای بلا (نیکی بلا و بری بلا) با قهرمان جدید جشن گرفتند.در Super Show-Down، اعلام شد که دفاع از عنوان Rousey برای Evolution برنامه ریزی شده است. در همان رویداد، Rousey و The Bella Twins با هم متحد شدند تا تیم Riott Squad (Ruby Riott، Liv Morgan و Sarah Logan) را شکست دهند.

در قسمت بعدی راو، Rousey و The Bella Twins در یک مسابقه مجدد The Riott Squad را شکست دادند. با این حال، پس از بازی، دوقلوهای بلا به روسی حمله کردند و پاشنه پا را برگرداندند. اواخر همان شب، مسابقه عنوانی بین روسی و نیکی برای Evolution برنامه ریزی شده بود.داور مسابقه.دانلود ایولوشن 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.