دانلود ایمپکت رستلینگ 9 فوریه 2023

دانلود ایمپکت رستلینگ 9 فوریه 2023

دانلود رایگان ایمپکت رستلینگ 9 فوریه 2023

    دانلود ایمپکت رستلینگ 9 فوریه 2023 – جو هندری از زمانی که در نوامبر سال گذشته به عنوان قهرمان رسانه های دیجیتال جدید انتخاب شد، در حال فعالیت بوده است. پس از یک پیروزی بزرگ بر موز در Hard To Kill، هندری هدف قهرمان اصلی اینترنت، مت کاردونا قرار گرفت. اخیراً در IMPACT!، هندری یک موزیک ویدیوی ویروسی دیگر را منتشر کرد، و به بازیکنان اصلی مسخره کرد و آنها را “Edge’s b****” نامید. اکنون کاردونا به دنبال آن است که یک قهرمانی دیگر را به لیست طولانی افتخارات خود اضافه کند، زیرا او این پنج شنبه هندری را برای عنوان رسانه دیجیتال به چالش می کشد!

    هفته گذشته، جنگ عاطفی لفظی بین Bully Ray و Mickie James زمانی که Bully از خط عبور کرد و قهرمان جهانی ناک اوت را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد، منفجر شد. زمانی که قلدر از دستان خوب خود خواست تا کار را تمام کنند و جیمز را روی میز بگذارند، وضعیت همچنان تشدید شد. اما تامی دریمر، شاید بزرگ‌ترین دشمن قلدر، حتی در حد شانس بود. این پنجشنبه، جیمز و دریمر برای انتقام زمانی که با The Good Hands در یک مسابقه تگ تیمی پرفروش ساخته شده توسط مدیر IMPACT، Santino Marella، مبارزه می‌کنند!

    ادامه …

    خود را برای ورود استف دی لندر آماده کنید. هفته گذشته، مطلع شدیم که این ستاره خوش سفر استرالیایی کشتی کج، اولین بازی IMPACT خود را در این پنج شنبه در رینگ انجام خواهد داد! اما ایستادن روی رینگ از او شاید بزرگترین چالش او تا به امروز باشد، قهرمان سابق مسابقات ناک اوت جهان، جوردین گریس. پس از از دست دادن عنوان جهانی ناک اوت در یک رقابت طاقت فرسا با میکی جیمز، گریس به دنبال این است که خود را به رقابت قهرمانی بازگرداند. در همین حال، دی لندر آماده ارسال پیامی به کل بخش ناک اوت است.

    همین چند هفته پیش، تیلور وایلد و کیلر کلی در رقابت های تک نفره با هم اختلاف داشتند. اما پس از کوتاه آمدن «جادوگر وحشی»، خواندن کارت تاروت نشان داد که او با کلی خیره کننده و کشنده تمام نشده است. در یک چرخش تکان دهنده از وقایع، وایلد و کلی اکنون به نیروها می پیوندند تا با Death Dollz که پیشنهاد داده اند با آنها در تگ تیم «بازی» شوند، مبارزه کنند. آیا وایلد و کلی می‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند تا یک پیروزی مهم بر قهرمانان تگ تیم جهانی Knockouts به دست آورند؟

    در No Surrender، چهار نفر از بهترین های IMPACT در یک مسابقه مدعی شماره 1 با هم برخورد می کنند تا مشخص شود چه کسی در ردیف بعدی برای یک فرصت عنوان جهانی IMPACT است. یک سری مسابقات مقدماتی در IMPACT برگزار خواهد شد! در حالی که برندگان بلیط خود را به لاس وگاس مشت می کنند. این پنجشنبه، برایان مایرز با Dirty Dango مبارزه می کند و شرا در یک جفت مسابقه پر خطر با PCO روبرو می شود.دانلود ایمپکت رستلینگ 9 فوریه 2023 در مدرن با کیفیت پایین تر و در لینکس سیتی با کیفیت HD در دسترس میباشد.