دانلود ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023

دانلود ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023

دانلود ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : نوزدهم اسفند

درباره ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023

دانلود ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023 : هجوم آدرنالین هفتگی 2 ساعته خود را در یک IMPACT کاملاً جدید از دست ندهید! این پنجشنبه ساعت 8/7c در تلویزیون AXS. و ساعت 20:30 به وقت شرقی در YouTube برای IMPACT Insiders.در No Surrender، میکی جیمز با موفقیت از عنوان قهرمانی ناک اوت خود در برابر ماشا اسلامویچ دفاع کرد. یک هفته بعد در IMPACT!، جیمز با Gisele Shaw روبرو شد. که در حال پیروزی بزرگ بر Deonna Purrazzo بود.

در کنار جای ویدال و عضله جدیدش ساوانا ایوانز، شاو ادعا کرد. که او مدعی شماره یک جدید برای عنوان قهرمانی جهانی ناک اوت است. جیمز از این چالش استقبال نکرد. و گیل کیم تالار مشاهیر IMPACT مسابقه را رسمی کرد. بعلاوه، اکنون می دانیم که جوردین گریس مسابقه برگشتی را که طبق قراردادش در Sacrifice تعیین شده است. دریافت خواهد کرد. اما چه کسی قهرمان خواهد شد؟. آیا “کشور هاردکور” سلطنت خواهد کرد یا یک “دیوا کوینتسشنال” که دوباره اختراع شده است تاج و تخت را به دست خواهد گرفت؟.

پس از اینکه ناخواسته Kon را با یک صندلی فولادی میخکوب کرد و به قیمت بازی مقابل فرانکی کازاریان در No Surrender تمام شد، کالیهان اکنون باید با مرحله 6 در روند شروع طاقت فرسا خود برای پیوستن به The Design روبرو شود. هفته گذشته، گروه با راینو مواجه شد که مدعی شد با کالیهان بازی‌های فکری انجام می‌دهند، درست مانند کاری که Violent By Design با او انجام داد. با ظهور تهدید «ماشین جنگ»، دینر هدف بعدی کالیهان را کاملاً واضح اعلام کرد: راینو را یک‌بار برای همیشه بیرون کنید. حالا این دو جنگجو قرار است با هم برخورد کنند و چیزی برای دادن است.

ادامه …

جاناتان گرشام پس از پیروزی سخت خود بر مایک بیلی در شمارش معکوس برای عدم تسلیم شدن، به رقابت های تک نفره بازگشت. این بار در مقابل کوشیدا برجسته کشتی حرفه ای نیو ژاپن. با Multiverse United: Only the STRONG Survive درست در گوشه و کنار، این فقط یک پیش نمایش از مسابقات تبلیغاتی است. که در رویداد بزرگ با نام تجاری مشترک برگزار می شود. وقتی صحبت از Multiverse United شد، کوشیدا برای مسابقه رویایی خود در برابر قهرمان جهانی IMPACT، جاش الکساندر آماده می شود. و پیروزی در اینجا به او شتاب مهمی می دهد.

این اقدام قبل از IMPACT شروع می شود، این پنجشنبه در ساعت 19:15 به وقت شرقی به طور انحصاری در IMPACT Plus، YouTube و Facebook پخش می شود. پس از اینکه مصاحبه او با جیا میلر توسط راج سینگ و شرا قطع شد. ریچ سوان به نیروهای فرانکی کازاریان می پیوندد تا به آنها درس احترام بدهد. به علاوه، جیا میلر، جاش ماتیوس و جورج آیس من شما را برای همه چیزهای IMPACT آماده می‌کنند.

روش دانلود

دانلود ایمپکت رسلینگ 9 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.