دانلود این یور هوس 1

دانلود این یور هوس 1 با کیفیت HD

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود این یور هوس 1 :   In Your House 1: Premiere اولین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 14 مه 1995 در یادبود جنگ شهرستان Onondaga در سیراکوز، نیویورک برگزار شد. مجموعه‌های In Your House به‌عنوان PPV‌های ماهانه بین PPV‌های «پنج بزرگ» WWF در آن زمان برگزار می‌شود: رسلمنیا، پادشاه حلقه، سامراسلم، سری بازمانده و رویال رامبل.رویداد 0.83 خرید، معادل تقریباً 332000 خرید دریافت کرد.

مسابقات

این رویداد شامل ده مسابقه کشتی حرفه ای بود که شش مسابقه آن به صورت زنده پخش شد. در رویداد اصلی، قهرمان WWF دیزل، سید را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. در آندرکارت، برت هارت هاکوشی را شکست داد، اما به جری لالر باخت، در حالی که ریزور رامون جف جارت و رودی را در یک مسابقه دو بر یک هندیکپ شکست داد.

داستان

برجسته ترین رقابتی که برای پرداخت به ازای هر نمایش پیش می رفت، بین قهرمان آن زمان WWF دیزل و رقیب داستانی اش سید بود. در پرداخت قبلی، رسلمنیا یازدهم، دیزل توانست شاون مایکلز را شکست دهد تا قهرمانی WWF را حفظ کند. شب بعد، مایکلز اظهار داشت که برای یک مسابقه برگشت احتمالی، شب را به سید مرخصی می‌دهد، که باعث شد بادیگارد مایکلز را با سه بار بمباران قدرتی به او تبدیل کند. دیزل در نهایت برای کمک به مایکلز بیرون آمد.

مایکلز به طور قانونی مجروح شد،و این او را به مدت شش هفته از میادین دور کرد، و عملاً برنامه‌های بازی مجدد بین دیزل و مایکلز را کنار گذاشت.دیزل سپس قرار بود از عنوان خود در برابر بام بام بیگلو، یکی از اعضای صندوق میلیون دلاری، پس از رویارویی صحنه‌ای بین این دو در اپیزود 16 آوریل 1995 از Action Zone، یک برنامه تلویزیونی ثانویه برای WWF، دفاع کند.دانلود این یور هوس 1 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.