دانلود این یور هوس 2

دانلود این یور هوس 2 با کیفیت HD

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود این یور هوس 2 :  In Your House 2: The Lumberjacks دومین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 ژوئیه 1995 در سالن اجتماعات شهرداری نشویل در نشویل، تنسی برگزار شد. پرداخت به ازای هر نمایش شامل شش مسابقه کشتی حرفه ای بود، در حالی که سه مسابقه تاریک نیز رخ داد.این شو 0.7 خرید، معادل تقریباً 280000 خرید دریافت کرد.

مسابقات

در رویداد اصلی، قهرمان جهانی WWF، دیزل، سید را در مسابقه لامبرجک مچ شکست داد. در آندرکارت، شاون مایکلز برای قهرمانی بین قاره ای جف جارت را شکست داد و رودی 1–2–3 کید را شکست داد. هم جارت و هم رئیس رودی روز بعد WWF را ترک کردند.

داستان

برجسته‌ترین اختلافی که در پرداخت به ازای هر نمایش صورت گرفت، بین قهرمان آن زمان WWF دیزل و سید بود. در رسلمنیا یازدهم، دیزل قهرمانی را در برابر شریک سابق خود، شاون مایکلز، حفظ کرده بود، تا حدی به دلیل تداخل بادیگارد مایکلز و نتیجه معکوس.هنگامی که مایکلز گفت که برای یک مسابقه برگشت احتمالی، شب را به سید مرخصی می‌دهد، محافظش به او حمله کرد و در نهایت توسط دیزل نجات یافت.

این امر مایکلز را که بیش از سه سال یک پاشنه بود تبدیل به یک چهره کرد و مسابقه عنوانی را بین دیزل و سید، که اکنون عضو شرکت میلیون دلاری تد دیبیاس است، راه اندازی کرد. در اولین پرداخت در خانه شما. دیزل با موفقیت مسابقات جهانی WWF را حفظ کرد، زمانی که مداخله توسط تاتانکا یکی از اعضای شرکت منجر به رد صلاحیت سید شد.در King of the Ring در اواخر ژوئن، سید و تانتانکا در یک مسابقه تگ تیمی توسط دیزل و بام بام بیگلو شکست خوردند.دانلود این یور هوس 2 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.