دانلود این یور هوس 3

دانلود این یور هوس 3 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود این یور هوس 3 :   In Your House 3: Triple Header سومین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 سپتامبر 1995 در مرکز مدنی Saginaw در Saginaw، میشیگان برگزار شد. بخش PPV نمایش در مجموع دارای شش مسابقه بود، در حالی که چهار مسابقه تاریک نیز رخ داد. با راه اندازی شبکه WWE در سال 2014، بخش PPV برای مشاهده در صورت تقاضا در دسترس مشترکین قرار گرفت.

In Your House 3 اولین PPV WWF در دوران جنگ های دوشنبه شب از 4 سپتامبر 1995 تا 26 مارس 2001 بود. در این مدت، نیترو WWF’s Raw و World Championship Wrestling برای رتبه بندی در یک بازه زمانی هفتگی دوشنبه شب رقابت می کرد. به طور گسترده به عنوان “عصر طلایی” طرفدار کشتی دیده می شود.

مسابقات

رویداد اصلی نمایش هر سه قهرمانی فعال در WWF در زمان دفاع را به نمایش گذاشت. دیزل قهرمان سنگین وزن WWF با قهرمان بین قاره‌ای WWF Shawn Michaels متحد شد و قرار بود در مسابقه‌ای که در آن فردی که پین می‌شد قهرمانی را از دست می‌داد، با قهرمانان تگ جهانی WWF، Yokozuna و Owen Hart روبرو شوند. به عنوان بخشی از داستان، WWF به دلیل زایمان همسر هارت، اوون هارت را با بولداگ بریتانیایی جایگزین کرد. در نهایت اوون هارت در نمایش ظاهر شد و برای پایان دادن به مسابقه سنجاق شد، اما از آنجایی که او مرد قانونی در مسابقه تلقی نشد، شب بعد در راو، قهرمانی تگ تیم جهانی WWF به هارت و یوکوزونا بازگردانده شد. .

داستان

در رویداد اصلی، سه قهرمانی در خط بود: قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی دیزل، قهرمانی بین قاره‌ای WWF شاون مایکلز، و قهرمانی تگ تیم جهانی WWF یوکوزونا و اوون هارت. اگر دیزل پین می شد، قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی را از دست می داد و اگر مایکلز پین می شد، قهرمانی بین قاره ای را از دست می داد. در شب نمایش، WWF اعلام کرد که بولداگ بریتانیایی باید جایگزین اوون هارت در مسابقه شود، زیرا هارت با همسرش در بیمارستان بود، زیرا او دومین فرزند خود را به دنیا می آورد.

نزدیک به پایان مسابقه. مشخص شد که این فقط یک خط داستانی بود زیرا اوون هارت با تجهیزات کامل کشتی به رینگ هجوم آورد و در مسابقه دخالت کرد. لحظاتی بعد، دیزل اوون هارت را برای برنده شدن در مسابقه سنجاق کرد و ظاهراً عنوان قهرمانی تگ تیم را به دست آورد، اما بعداً اعلام شد که در حالی که دیزل و مایکلز برنده مسابقه بودند، آنها قهرمانی تگ تیم را نبردند، زیرا اوون هارت قانونی نبود.دانلود این یور هوس 3 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.