دانلود سیزنز بیتینگز 1995

دانلود سیزنز بیتینگز 1995 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود این یور هوس 5 :  In Your House 5: Seasons Beatings پنجمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 28 آوریل 1996 در Omaha Civic Auditorium در اوماها، نبراسکا برگزار شد.این رویداد در 17 دسامبر 1995 در هرشی پارک آرنا در هرشی، پنسیلوانیا برگزار شد. شش مسابقه به عنوان بخشی از پخش PPV و سه مسابقه دیگر به عنوان مسابقات تاریک برگزار شد. با راه اندازی شبکه WWE در سال 2014، این نمایش به صورت صورت درخواستی در قرار گرفتن، شامل سه مسابقه تاریک قبل و بعد از نمایش اصلی نمی شود.

مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه مجدد از نمایش سامرا اسلم سال 1992 بود که قهرمان سنگین وزن WWF برت هارت از قهرمانی در برابر برادر شوهرش بولداگ بریتانیایی دفاع کرد. در آندرتیکر در یک مسابقه کاست با کینگ میبل روبرو شد. یکی دیگر از مسابقه‌های نمایش زمانی می‌توانست به پایان برسد که هرست هلمزلی یا هنری او باشد. گادوین به داخل قلمی که در محل نصب شده بود پرتاب شدند.

داستان

پس از اولین مسابقه در پخش، جری لالر جف جارت بازگشته را معرفی کرد و یک رکورد طلایی داستانی به دلیل فروش ظاهراً 500000 نسخه از آلبوم موسیقی کانتری خود، Ain’t I Great، به او تقدیم کرد. لاولر سپس از جارت دعوت کرد تا برای مسابقه بعدی با خودش و وینس مک ماهون تفسیر کند. در بازی دوم احمد جانسون در ابتدا قرار بود با دین داگلاس روبرو شود، اما داگلاس ادعا کرد که به دلیل آسیب دیدگی کمر نمی تواند در مسابقه شرکت کند. او بادی لندل (“دانشجوی فارغ التحصیل” خود) را به عنوان جایگزین خود برای شب معرفی کرد. جانسون برنده مسابقه شد و پس از آن جارت با رکورد طلایی خود به جانسون حمله کرد.

یکی دیگر از بخش‌های غیر مسابقه، ساویو وگا را دید که با بابانوئل به بچه‌ها هدیه می‌داد، زمانی که تد دیبیاس بیرون آمد و به بابانوئل دستور داد تا به وگا حمله کند. او فاش کرد که “سانتا” در واقع زانتا کلاوس، برادر شرور بابانوئل است که در قطب جنوب زندگی می کند و هدایا را می دزدد. Xanta توسط کشتی گیر SMW، Jon Rechner، که بعدها بیشتر به عنوان Balls Mahoney شناخته شد، به تصویر کشیده شد. حیله زانتا بعد از این خیلی کم ظاهر شد.دانلود این یور هوس 5 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.