دانلود ا کلد دی این هل 1997

دانلود ا کلد دی این هل 1997

دانلود ا کلد دی این هل 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ا کلد دی این هل 1997 : A Cold Day in Hell: In Your House پانزدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد.این رویداد در 11 مه 1997 در Richmond Coliseum در ریچموند ویرجینیا برگزار شد. بخش PPV نمایش دارای پنج مسابقه بود، به علاوه یک مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه و یک مسابقه دارک بعد از مسابقه رویداد اصلی.

با راه اندازی شبکه دبلیو دبلیو ای در سال 2014، این نمایش به صورت درخواستی در دسترس قرار گرفت، اما شامل پیش نمایش رایگان برای همه یا مسابقه تاریکی که بعد از نمایش اصلی برگزار شد، نمی شود.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی نمایش، The Undertaker از قهرمانی WWF در برابر “Stone Cold” استیو آستین دفاع کرد. این نمایش همچنین اولین حضور در رینگ قهرمان سابق هنرهای رزمی ترکیبی، کن شامروک را در حالی که او در مقابل ویدر روی کارت زیر قرار گرفت، نمایش داد.

داستان

در جریان PPV، احمد جانسون در یک مسابقه Gauntlet با هر سه عضو Nation of Domination (NOD) روبرو شد. قبل از شروع مسابقه، گوریلا مونسون، رئیس WWF، به کنار رینگ آمد و هر عضوی از ملت سلطه را که در حال کشتی نبود، بیرون کرد و مدیر کلارنس میسون، دلو براون و دیگران را مجبور کرد تا رینگ را ترک کنند. جانسون در بازی اول در کمتر از پنج دقیقه کراش را پین کرد.

مسابقه دوم با محرومیت به پایان رسید که ساویو وگا بارها با صندلی جانسون را ضربه زد.رد صلاحیت عمدی این بود که جانسون را به عنوان یک قربانی آسان برای فاروق رهبر NOD معرفی کند. فاروق یک مصدومیت بازو را جعل کرد و سپس به سرعت به زانوی جانسون حمله کرد و یک پیروزی سریع به دست آورد.دانلود ا کلد دی این هل 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.