دانلود بکلش 2023

دانلود بکلش 2023

دانلود بکلش 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره بکلش 2023

دانلود بکلش 2023 – هجدهمین رویداد پرداخت به ازای نمایش و پخش زنده کشتی کج بکلش است که توسط WWE تولید می‌شود.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 6 می 2023، در Coliseo de Puerto Rico José Miguel Agrelot در سن خوان، پورتوریکو برگزار شد. این اولین رویداد پرداخت به ازای WWE پس از نیو یرز رولوشن در ژانویه 2005 در پورتوریکو بود و دومین رویداد Backlash در خارج از قاره ایالات متحده پس از رویداد 2004 برگزار شد. پس از اینکه دو سال قبل با عنوان “رسلمنیا بکلش” نامگذاری شد، رویداد 2023 به نام اصلی خود بازگشت در حالی که هنوز مفهوم پس از رسلمنیا خود را حفظ کرده بود، با رویداد 2023 که بر اساس واکنش‌های شدید رسلمنیا 39 بود.

این رویداد نقدهای مثبتی دریافت کرد و طرفداران و منتقدان مبارزه خیابانی سان خوان و مسابقه قهرمانی زنان خام را تحسین کردند و آنها را از نکات برجسته شب دانستند، در حالی که رولینز مقابل اوموس، مسابقه تیم شش نفره تگ تیم و رویداد اصلی را ستایش کردند.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله مبارزه خیابانی ذکر شده توسط Bad Bunny. در مسابقه فینال رویداد که دیگر رویداد اصلی بود، کودی رودز براک لزنر را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، آستین تئوری با شکست دادن بابی لشلی و برونسون رید، قهرمانی ایالات متحده را حفظ کرد، رئا ریپلی با شکست زلینا وگا، که تنها عضو فهرست دیوا WWE با اصالت پورتوریکویی بود، قهرمانی دیواز اسمک‌دان را حفظ کرد و در مسابقه افتتاحیه. بیانکا بلایر آیو اسکای را شکست داد تا قهرمانی دیواز راو را حفظ کند و متعاقباً طولانی‌ترین قهرمان این عنوان شد.

داستان

در رویداد اصلی شب 2 رسلمنیا 39، رومن رینز کودی رودز را شکست داد تا پس از دخالت پل هیمن و سولو سیکوآ، قهرمانی جهانی جهانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.در راو بعدی، رودز رینز را به یک مسابقه مجدد دعوت کرد، اما رینز نپذیرفت. رودز سپس رینز و سیکوآ را به یک مسابقه تگ تیمی به چالش کشید، که رینز آن را به دو شرط پذیرفت: شریک رودز کسی بود که در رسلمنیا 39 شرکت می کرد، و آن شخص تا زمانی که رینز قهرمان بود نمی توانست رینز را برای عناوین خود به چالش بکشد.

براک لزنر پاسخ داد، با توجه به شرط مسابقه او با رینز در سامراسلم 2022، شرط اخیر در مورد او صدق نمی کند. با این حال، بازی هرگز به دلیل حمله وحشیانه لزنر به رودز قبل از شروع مسابقه رخ نداد.بعداً گزارش شد که لزنر به دلیل موقعیتش در کارت رسلمنیا عصبانی بود، زیرا مسابقه او Night 2 را به جای محل رویداد اصلی باز کرده بود. رودز حمله به راو زیر را مورد خطاب قرار داد و لزنر را به یک مسابقه در Backlash به چالش کشید.دانلود بکلش 2023 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2023 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.