دانلود بکلش 2024

دانلود بکلش 2024

دانلود بکلش 2024 با کیفیت تضمینی

مسابقات / برگذاری

  • کیفیت 720 480 1080 قرار خواهد گرفت
  • مسابقات احتمالی :
  • ای جی استایلز vs کودی رودز - کمربند WWE
  • جی اوسو vs دیمین پریست - کمربند سنگین وزن
  • شیمس vs لوگان پل - کمربند یونایتد استیتس
  • سمی زین vs گونتر vs چد گیبل - کمربند اینترکانتینتال
  • بیلی vs بیانکا بلر - کمربند WWE
  • رئا ریپلای vs لیو مورگان - کمربند سنگین وزن
  • رویداد بر اساس واکنش های منفی رسلمنیا
  • محل برگزاری : متروپلیس لیون - فرانسه
  • انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود بکلش 2024 : Backlash France 2024 نوزدهمین رویداد بکلش بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد این نوزدهمین رویداد Backlash خواهد بود و در روز شنبه، 4 می 2024، در LDLC Arena در Décines-Charpieu در متروپلیس لیون، فرانسه برگزار خواهد شد. این رویداد از طریق پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده پخش می شود و برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار می شود. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE است که در فرانسه برگزار می شود و اولین Backlash خارج از آمریکای شمالی برگزار می شود. مفهوم این رویداد بر اساس واکنش های منفی رسلمنیا XL خواهد بود.

برگذاری

در اواخر اکتبر 2023، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه WWE در حال بحث در مورد برنامه‌هایی برای برگزاری Backlash 2024 در پاریس، فرانسه است.ماه بعد در 16 نوامبر، شرکت اعلام کرد که نوزدهمین بک‌لش در فرانسه برگزار می‌شود، اما در Décines-Charpieu، در متروپلیس لیون، در روز شنبه، 4 می 2024، در LDLC Arena، که در نوامبر 2023 افتتاح شد. متعاقباً این اولین رویداد پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده WWE است که در کشور برگزار می شود، با این رویداد که به نوبه خود با عنوان Backlash France و همچنین اولین Backlash در خارج از آمریکای شمالی برگزار می شود.

این رویداد حول محور واکنش رسلمنیا XL برگزار می شود و کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان حضور خواهند داشت. این برنامه از طریق PPV در سراسر جهان پخش خواهد شد و برای پخش زنده در Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در اکثر بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، قسمت 3 می از جمعه شب اسمکدان در همان عرصه برگزار می شود و اولین باری است که این برنامه از فرانسه پخش می شود.فروش بلیت ها در 12 ژانویه 2024 آغاز شد.

تاریخ

Backlash یک رویداد مکرر کشتی حرفه ای است که توسط تبلیغات آمریکایی WWE در سال 1999 تأسیس شد.این رویداد از سال 1999 تا 2009 هر سال برگزار می‌شد، اما پس از آن متوقف شد تا اینکه در سال 2016 دوباره برقرار شد و از آن زمان به‌جز سال 2019 هر سال برگزار می‌شود. مفهوم اصلی این رویداد حول واکنش‌های متقابل رویداد شاخص WWE، رسلمنیا بود. رویدادهای بین سال‌های 2016 و 2020 این مضمون را نداشتند. با این حال، رویداد 2021 Backlash را به این مفهوم اصلی بازگرداند.دانلود بکلش 2024 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.