دانلود بیور آو داگ 1996

دانلود بیور آو داگ 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود بیور آو داگ 1996 : Beware of Dog : In Your House هشتمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در ابتدا قرار بود در 26 می 1996 از مرکز مدنی فلورانس در فلورانس، کارولینای جنوبی برگزار شود، اما شب دوم این رویداد نیز در 28 مه 1996، در سالن چارلستون شمالی در چارلستون شمالی کارولینای جنوبی برگزار شد.

به دلیل رعد و برق شدید، برق در حین پخش در 26 می قطع شد و در نتیجه فقط دو مسابقه به صورت پرداخت به ازای نمایش و یک سری مسابقات تاریک نمایش داده شد. در نتیجه، شب دوم با عنوان “مراقب سگ 2” برای 28 می برنامه ریزی شد. دو مسابقه تلویزیونی از رویداد 26 مه دوباره در آغاز زمان بندی مجدد پرداخت به ازای نمایش نمایش داده شد. این رویداد برای پخش در شبکه WWE به عنوان یک رویداد در دسترس است، بدون اشاره به خاموشی.تا به امروز، این تنها رویداد پرداخت به ازای تبلیغات است که در کارولینای جنوبی برگزار می‌شود. این رویداد با خروج تد دیبیاس به WCW و پیوستن به nWo، پایان و انحلال شرکت میلیون دلاری را نشان داد.

داستان

در رویداد اصلی شب، قهرمان WWF، شاون مایکلز، در حال دفاع از عنوان در برابر بولداگ بریتانیا بود. درست قبل از شروع مسابقه، طبق فیلمنامه، احضاریه ای از کلارنس میسون، وکیل خط داستانی بولداگ به مایکلز ابلاغ شد. در این بیانیه آمده است که مایکلز متهمی به اتهام “تلاش برای بیگانگی از عاطفه” به دلیل ادعای پیشروی او به سمت همسر بولداگ (داستان و زندگی واقعی) دایانا اسمیت بود، بنابراین باعث ایجاد تنش در ازدواج آنها شد.

شاون مایکلز یک ترکیب سوپلکس آلمانی را در ترکیب پینفال روی بولداگ اجرا کرد. در این زمان، داور اصلی به هوش آمده بود و هر دو داور پینفال را شمردند. هر دو کشتی گیر در حالی که چیودا شانه های مایکلز را پایین می شمارد، در حالی که هبنر بولداگ را معکوس می شمارد، شانه های خود را روی تشک داشتند. به دلیل اینکه هر دو کشتی گیر به طور همزمان پین شدند، مسابقه به تساوی کشیده شد و مایکلز قهرمانی WWF را حفظ کرد.

مسابقه بعدی و آخرین رویداد مسابقه کاسکت برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF بین قهرمان، گلدوست (با مارلنا) و رقیب، The Undertaker (با پل حامل) بود. در طول مسابقه، آندرتیکر با امضای Tombstone piledriver خود را به گلدوست اجرا کرد و رفت تا او را داخل تابوت بغلتد. با این حال، هنگامی که آندرتیکر تابوت را باز کرد، منکیند داخل آن ظاهر شد و در چنگال فک پایین خود را قفل کرد، آندرتیکر را در تابوت قرار داد و درب آن را بست، که نتیجه آن برنده شدن گلدوست در مسابقه و حفظ قهرمانی بین قاره‌ای بود.دانلود بیور آو داگ 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.