دانلود تی ال سی 2009

دانلود تی ال سی 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2009 : TLC 2009: Tables, Ladders & Chairs نخستین رویداد سالانه تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 19 دسامبر 2010 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این آخرین TLC بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد، که در آگوست 2011 به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره برقرار شد.مفهوم نمایش بر اساس مسابقات اولیه کارت بود که هر کدام از میزها، نردبان ها و صندلی ها به عنوان سلاح قانونی استفاده می کردند.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقات اولیه شامل شکست کریستین بر شلتون بنجامین در یک مسابقه نردبانی برای قهرمانی ECW. شیمس با شکست جان سینا در یک مسابقه میز برای تبدیل شدن به قهرمان جدید WWE. قهرمان سنگین وزن جهان، The Undertaker، شکست باتیستا در یک مسابقه صندلی برای حفظ امتیاز مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان و رویداد اصلی، جایی که D-Generation X (تریپل اچ و شاون مایکلز) کریس جریکو و بیگ شو را در مسابقه میز، نردبان و صندلی برای مسابقات قهرمانی تگ تیم WWE متحد شکست داد.

دیگر مسابقات موجود در کارت شامل جان موریسون در مقابل درو مک اینتایر برای قهرمانی بین قاره‌ای WWE. میشل مک کول در مقابل میکی جیمز برای قهرمانی WWE دیواز و رندی اورتون در مقابل کوفی کینگستون بود. پرداخت به ازای هر بازدید 228000 خرید داشته است.

داستان

در اپیزود 23 نوامبر Raw، جسی ونتورا، مجری مهمان و خواستگار خط داستانی، یک “Breakthrough Battle Royal” بین تبلیغاتی ترتیب داد. که در آن برنده در مسابقات قهرمانی جهانی برندشان در TLC یک شات به دست آورد. مسابقات مقدماتی نیز در آن شب برگزار شد. که هر کشتی گیر دارای امتیاز این بود که نه قهرمانی دبلیو دبلیو ای و نه قهرمانی سنگین وزن جهان را برگزار کرده بود. در مسابقات مقدماتی کوفی کینگستون دولف زیگلر، شیمس فینلی، تیم مارک هنری، مونتل وونتاویوس پورتر و آر-تروث تیم جک سواگر، کریس مسترز و چاوو گوئررو جونیور را در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره شکست دادند.

رندی اورتن قهرمان سابق جهان که با مفهوم نبرد رویال مخالف بود، به پریمو حمله کرد و حریف مورد نظر پریمو، ایوان بورن را شکست داد تا واجد شرایط شود. در آخرین مسابقه مقدماتی، تیم The Legacy (کودی رودز و تد دیبیاس جونیور) با شکست تیم کرایم تایم (شاد گاسپارد و جی تی جی) جواز حضور را کسب کرد.دانلود تی ال سی 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.