دانلود تی ال سی 2010

دانلود تی ال سی 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2010 : TLC 2010: Tables, Ladders & Chairs دومین رویداد سالانه تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 19 دسامبر 2010 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این آخرین TLC بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد، که در آگوست 2011 به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره برقرار شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، جان سینا در مسابقه Chairs وید بارت را شکست داد. سایر مسابقات برجسته عبارتند از: میز قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای را در مقابل رندی اورتون در مسابقه میز حفظ کرد. اج با شکست کین، ری میستریو و آلبرتو دل ریو مدافع عنوان قهرمانی، قهرمان سنگین وزن جهان در مسابقات میز، نردبان و صندلی و در مبارزه افتتاحیه شد. ، دالف زیگلر به عنوان قهرمان بین قاره ای در برابر جک سواگر و کوفی کینگستون در مسابقه نردبان تهدید سه گانه حفظ شد.

داستان

رقابت اصلی اسمکدان شامل کین در برابر اج، ری میستریو و آلبرتو دل ریو برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در ماه اکتبر، اج به عنوان مدعی شماره یک برای قهرمانی سنگین وزن جهان انتخاب شد. در تلاش برای کسب عنوان، ادج پدر کین، پل بیرر را ربود و از نظر روانی عذاب داد. در پرداخت به ازای قبلی، سری Survivor، Edge نتوانست پس از پایان بازی با تساوی دوبار پین فال، قهرمان سنگین وزن جهان شود.

در حالی که اج هنوز در بازداشت بیرر است، او به طعنه زدن به کین ادامه داد که منجر به مسابقه ای در قسمت سوم دسامبر اسمکدان شد. اج کین را شکست داد و در نتیجه، شرط را تعیین کرد که یک مسابقه میز، نردبان و صندلی (نوعی مسابقه ای که اج به پیشروی آن کمک کرد) برای قهرمانی سنگین وزن جهان باشد.دانلود تی ال سی 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.