دانلود تی ال سی 2011

دانلود تی ال سی 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2011 : TLC 2012: Tables, Ladders & Chairs سومین رویداد سالانه تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 18 دسامبر 2011 در ورزشگاه 1st Mariner Arena در بالتیمور، مریلند برگزار شد. این اولین TLC بود که پس از توقف اولین توسعه برند در ماه اوت برگزار شد.این رویداد 179000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 195000 خرید سال قبل کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

یازده مسابقه در این رویداد برگزار شد که ده تای آن ها به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای هر نمایش برگزار شد. در رویداد اصلی، سی ام پانک در یک مسابقه Triple Threat Tables، Ladders و Chairs The Miz و Alberto Del Rio را شکست داد تا قهرمانی WWE را حفظ کند.

داستان

رقابت اصلی در TLC شامل سی ام پانک، میز و آلبرتو دل ریو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در Survivor Series 2011، پانک قهرمان دبلیو دبلیو ای از دل ریو شد. و شب بعد در «راو» عنوان قهرمانی را در برابر او حفظ کرد. هفته بعد، میز، دل ریو، جان سینا و قهرمان ایالات متحده، دالف زیگلر، بر سر اینکه چه کسی باید مدعی شماره 1 باشد، بحث کردند. جان لورینایتیس اعلام کرد که هر کدام از آنها با یک سوپراستار اسمکدان روبرو خواهند شد و در صورت پیروزی، یک مسابقه برای عنوان دریافت خواهند کرد.

دل ریو دنیل برایان را شکست داد، میز با شمارش رندی اورتون را شکست داد. زیگلر به شیمس باخت و سینا زک رایدر را که سوپراستار اسمکدان نبود، شکست داد. اما فرصت خود را رها کرد و به رایدر یک مسابقه قهرمانی در ایالات متحده داد. در طول امضای قرارداد، Laurinaitis اعلام کرد که این مسابقه یک مسابقه تهدید سه گانه میز، نردبان و صندلی خواهد بود.دانلود تی ال سی 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.