دانلود تی ال سی 2012

دانلود تی ال سی 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2012 : TLC 2012: Tables, Ladders & Chairs چهارمین رویداد سالانه تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد. این در 16 دسامبر 2012 در مرکز بارکلیز در بروکلین، نیویورک برگزار شد. این اولین رویداد کشتی حرفه ای بود که در مرکز بارکلیز و اولین رویداد WWE در بروکلین برگزار شد.این رویداد 175000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 179000 خرید در سال قبل کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

ده مسابقه در این رویداد برگزار شد که دو مسابقه در پیش نمایش به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، دالف زیگلر جان سینا را در مسابقه نردبانی شکست داد. تا قرارداد World Heavyweight Money in the Bank را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، شیلد (دین امبروز، رومن رینز، و ست رولینز). رایبک و دبلیو دبلیو ای تگ تیم قهرمانان تیم هل نو (کین و دنیل برایان) را در یک مسابقه شش نفره جدول، نردبان و صندلی شکست داد. اولین مسابقه شیلد به عنوان یک نمایش پایدار و بزرگ، شیموس این بازی را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.

داستان

رقابت اصلی در TLC بین قهرمان WWE CM Punk و Ryback بود. رایبک به همراه جان سینا که در Hell in the Cell توسط «مقام سرکش» براد مادوکس رد شد. در یک مسابقه تهدید سه گانه برای عنوان پانک در سروایور سریز رقابت کردند. با این حال، پانک توانست دوباره عنوان را حفظ کند وقتی که سه نفر اول دین امبروز، ست رولینز، و رومن رینز مداخله کردند و رایبک را از طریق میز بمباران کردند.

در حالی که او به پیروزی نزدیک می شد. این سه نفر با قرار دادن Ryback یک بار دیگر در یک جدول در شب بعد در Raw، دنبال کردند. و با نامگذاری The Shield، به حمله به تعداد بیشماری از سوپراستارها در هفته های بعد از جمله حملات مکرر به قهرمانان تگ تیم WWE، Team Hell No ادامه دادند. که متعهد شدند که اختلافات شخصی را که سلطنت عنوان آنها را مخدوش کرده بود کنار بگذارند و در نتیجه متحد شوند.دانلود تی ال سی 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.