دانلود تی ال سی 2013

دانلود تی ال سی 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2013 : TLC 2013: Tables, Ladders & Chairs پنجمین رویداد سالانه کشتی کج بنام تی ال سی که توسط WWE تولید شد. این در 15 دسامبر 2013 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این آخرین TLC بود که به طور انحصاری از طریق PPV پخش شد. زیرا در سال 2014، رویدادها در سرویس پخش آنلاین WWE، شبکه WWE، که در فوریه همان سال راه اندازی شد، نیز در دسترس قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رندی اورتون، قهرمان WWE. قهرمان سنگین وزن جهان، جان سینا را در مسابقه Winner Takes All Tables، Ladders و Chairs شکست داد. تا عناوین را به عنوان قهرمانی سنگین وزن WWE متحد کند. عنوان یکپارچه به نسب قهرمانی WWE ادامه داد. در حالی که مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بازنشسته شد.

در سایر مسابقات برجسته، کودی رودز و گلداست قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را در یک مسابقه چهار جانبه حذفی تگ تیم حفظ کردند. خانواده وایات (بری وات، لوک هارپر و اریک روآن) دنیل برایان را در یک مسابقه 3 بر 1 شکست داد. مسابقه هندیکپ، و در مبارزه افتتاحیه، سی ام پانک شیلد (رومن رینز، ست رولینز، و دین امبروز) را در یک مسابقه هندیکپ 3 بر 1 شکست داد.

داستان

رقابت اصلی در TLC شامل جان سینا قهرمان سنگین وزن جهان و رندی اورتون قهرمان دبلیو دبلیو ای بود که بر سر اینکه چه کسی ضرب المثل “چهره WWE” است. از زمان سامراسلم در ماه آگوست، اورتن با دنیل برایان بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای درگیر شده بود. و به دلیل اتحادش با The Authority (تریپل اچ و استفانی مک ماهون)، سرانجام رقابت خود با برایان در رویداد Hell in a Cell را حل کرد. ، او را در مسابقه Hell in a Cell شکست داد تا برای هشتمین بار عنوان WWE را از آن خود کند. با این حال، با گذشت زمان، The Authority در مورد توانایی اورتن برای پیروزی در مسابقات به اختیار خود تردید نشان داد.دانلود تی ال سی 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.