دانلود تی ال سی 2015

دانلود تی ال سی 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2015 : TLC 2015: Tables, Ladders & Chairs هفتمین رویداد کشتی کج از سری تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد. در 13 دسامبر 2015 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این آخرین رویداد TLC بود که قبل از معرفی مجدد برند در جولای 2016 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، شیمس رومن رینز را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان WWE را حفظ کند. در آندر کارت، دین امبروز کوین اونز را شکست داد. و قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای شد. و در مسابقه افتتاحیه، The New Day (Big E و کوفی کینگستون) The Lucha Dragons و The Usos را شکست داد تا قهرمانی تگ تیم WWE را حفظ کند.

تاریخچه تی ال سی

TLC: جدول‌ها، نردبان‌ها و صندلی‌ها یک رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE بود. که هر دسامبر توسط WWE از سال 2009 تولید می‌شد. مفهوم نمایش بر اساس تطبیق‌های اولیه کارت بود که هر کدام حاوی یک شرط بود. استفاده از میز، نردبان و صندلی به عنوان سلاح قانونی، با رویداد اصلی به طور کلی مسابقه جدول، نردبان و صندلی. رویداد 2015 هفتمین رویداد بر اساس زمان بندی TLC بود. قرار بود در 13 دسامبر 2015 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شود.

داستان

در سروایور سریز رومن رینز دین امبروز را در فینال مسابقات شکست داد. و قهرمان سنگین وزن جهانی WWE شد، اما شیمس سپس قرارداد خود را با پول در بانک نقد کرد و رینز را شکست داد. و عنوان قهرمانی را به دست آورد. شب بعد در راو، شیمس قرار بود از عنوان قهرمانی در برابر رینز در مسابقه جدول، نردبان و صندلی در این رویداد دفاع کند. اگر می توانست شیموس را در زیر 5:15 شکست دهد. رینز این مسابقه را با محرومیت برد، اما این عنوان را کسب نکرد.

روش دانلود

دانلود تی ال سی 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.