دانلود تی ال سی 2020

دانلود تی ال سی 2020 با لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2020 – Extreme Rules 2020 دوازدهمین رویداد تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 20 دسامبر 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی میدان Tropicana در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این اولین PPV WWE بود که ThunderDome را از میدان تروپیکانا در طول همه‌گیری COVID-19 پس از یک اقامت چهار ماهه در مرکز Amway اورلاندو ارائه کرد. رویداد 2020 به نوبه خود آخرین TLC PPV خواهد بود زیرا رویداد 2021 به نفع رویدادی به نام روز 1 لغو شد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رندی اورتن در مسابقه Firefly Inferno، The Fiend را شکست داد. در مسابقه ماقبل آخر، رومن رینز کوین اونز را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، قهرمان زنان راو آسوکا و شارلوت فلیر بازگشته، نیا جکس و شاینا بازلر را شکست دادند و قهرمانی تگ تیم دیواز دبلیو دبلیو دبلیو ای را به دست آوردند و متعاقباً فلیر دبلیو دبلیو ای پنجمین قهرمان سه تاج دیواز و چهارمین قهرمان گرند اسلم زنان در افتتاحیه شدند.

درو مک اینتایر AJ Styles و The Miz را در یک مسابقه تهدید سه گانه میز، نردبان و صندلی شکست داد تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. Miz در جریان مسابقه برنامه ریزی شده بین مک اینتایر و استایلز قرارداد خود را با پول نقد نقد کرد، اگرچه این پول نقد بعداً لغو شد زیرا شریک تگ تیم Miz، جان موریسون، قرارداد را از طرف Miz نقد کرد (فقط دارنده قرارداد می تواند پول نقد در قرارداد).

داستان

پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای توسط درو مک اینتایر در Hell in a Cell در 25 اکتبر،رندی اورتون در برنامه گفتگوی الکسا بلیس «A Moment of Bliss» در برنامه راو شب بعد ظاهر شد—چند هفته قبل از آن، بلیس خود را با بری هماهنگ کرد. وایات و آلترایگوی او شیطان. در طول این بخش، بلیس به رقابت گذشته اورتون با وایات در رسلمنیا 33 در سال 2017 اشاره کرد. سپس مک اینتایر بیرون آمد و تا زمانی که چراغ ها خاموش شد به اورتون حمله کرد. هنگامی که آنها بازگشتند، شیطان پشت اورتون در رمپ ورودی ایستاده بود در حالی که مک اینتایر در رینگ ایستاده بود. مک اینتایر همچنان به درگیری با اورتن ادامه داد، در حالی که شیطان رفت.

[20] شیطان در چند هفته آینده به تهدید و حمله به اورتون ادامه خواهد داد. پس از اینکه اورتون قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در اپیزود 16 نوامبر راو به مک اینتایر از دست داد،The Fiend باعث شد اورتون فرصتی را برای بازپس گیری عنوان در هفته بعد از دست بدهد.سپس اورتون یک بار دیگر در “یک لحظه خوشبختی” ظاهر شد، و ادعا کرد که ضعف شیطان را به عنوان خود سعادت می داند.اورتون متعاقباً قرار بود با The Fiend در TLC روبرو شود.دانلود تی ال سی 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.