دانلود جاجمنت دی 2007

دانلود جاجمنت دی 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود جاجمنت دی 2007 : Judgment Day 2007 نهمین رویداد جاجمنت دی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 20 می 2007 در مرکز اسکاترید در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. این اولین رویداد روز داوری از سال 2003 بود که چندین برند را به نمایش گذاشت.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند Raw که رویداد اصلی کارت بود، John Cena در مقابل The Great Khali برای قهرمانی WWE بود که سینا پس از مجبور کردن Khali به STFU برنده شد. مسابقه برجسته در اسمکدان! نام تجاری Edge در مقابل باتیستا برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که Edge از طریق pinfall با سنجاق پسر مدرسه ای برنده شد. مسابقه اولیه در برند ECW یک مسابقه هندیکپ برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بین تیم مک ماهون (قهرمان وینس مک ماهون، شین مک ماهون و اوماگا) و بابی لشلی بود. لشلی با پین زدن به شین مک ماهون برنده مسابقه شد. با این حال، او موفق به کسب عنوان قهرمانی، وینس مک ماهون نشد.

داستان

دشمنی غالب در اسمکدان! برند بین اج و باتیستا بود و این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان با هم اختلاف داشتند. این دشمنی در قسمت 11 می اسمکدان شروع شد! زمانی که باتیستا آندرتیکر را برای قهرمانی سنگین وزن جهان در یک مسابقه قفس فولادی به چالش کشید. هر دو نفر به طور همزمان از قفس فولاد فرار کردند و به این ترتیب با تساوی به پایان رسیدند.

پس از پایان مسابقه، مارک هنری برگشت و به آندرتیکر حمله کرد. اج سپس آندرتیکر را برای قهرمانی سنگین وزن جهان پس از نقد کردن قرارداد Money in the Bank خود شکست داد، که برای دریافت مسابقه عنوانی از زمان و مکان انتخاب مالک استفاده می شود. در اپیزود 18 می اسمک‌دان!، باتیستا با اج روبرو شد و او را به مسابقه‌ای برای قهرمانی سنگین وزن جهان در روز داوری دعوت کرد.

رقابت اصلی برند ECW بین تیم مک ماهون (وینس مک ماهون، شین مک ماهون و اوماگا) و بابی لشلی بود و وینس و لشلی بر سر قهرمانی جهانی ECW با هم اختلاف داشتند. لشلی نماینده دونالد ترامپ در “نبرد میلیاردرها” بود و اوماگا نماینده وینس را شکست داد و بدین ترتیب به رقیب مک ماهون ها تبدیل شد.دانلود جاجمنت دی 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.