دانلود دیس تیوزدی این تگزاس 1991

دانلود دیس تیوزدی این تگزاس 1991

دانلود دیس تیوزدی این تگزاس 1991 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود دیس تیوزدی این تگزاس 1991 : This Tuesday in Texas 1991 تنها رویداد دیس تیوزدی این تگزاس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 3 دسامبر 1991 در سالن فریمن در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. این رویداد تلاشی از سوی WWF برای ایجاد روز سه‌شنبه به‌عنوان شب پرداخت به ازای ثانویه بود. واکنش ملایم و خرید ناامیدکننده 1.0 آزمایش را به شکست تبدیل کرد و شرکت برنامه های خود را تا اکتبر 2004 متوقف کرد، زمانی که سه شنبه تابو را برگزار کرد (به استثنای شب دوم اضطراری In Your House 8: Beware of Dog در سال 1996، پس از نمایش اصلی یکشنبه از قطع برق رنج می برد).

مسابقات رویداد

پنج مسابقه کشتی حرفه ای روی کارت برنامه ریزی شده بود. رویداد اصلی یک مسابقه مجدد برای قهرمانی سنگین وزن WWF بود که در آن هالک هوگان قهرمان، The Undertaker را شکست داد و عنوان را دوباره به دست آورد. هوگان شش روز قبل در بازی Survivor Series قهرمانی را در یک پایان بحث برانگیز از دست داده بود. مسابقه برجسته روی آندرکارت باعث شد که رندی ساویج در اولین مسابقه خود پس از رسلمنیا هفتم، جیک رابرتز را شکست دهد.

داستان

در اواخر تابستان 1991، ریک فلیر، قهرمان چند دوره جهان در رقیب اتحاد ملی کشتی و کشتی قهرمانی جهان، با WWF قرارداد امضا کرد و با حضور در تلویزیون با “کمربند بزرگ طلایی” خود، شروع به هدف قرار دادن قهرمان سنگین وزن WWF کرد. هالک هوگان و خود را “قهرمان واقعی جهان” اعلام کرد. دشمنی با هوگان، که مدت‌ها توسط طرفداران از اواخر دهه 1980 انتظار می‌رفت، به سرعت شکل گرفت و در سروایور سریز زمانی که او به The Undertaker کمک کرد هوگان را برای قهرمانی سنگین وزن WWF شکست دهد، تشدید شد.

به دلیل دخالت فلیر در این مسابقه، بلافاصله یک مسابقه مجدد امضا شد و جک تونی، رئیس WWF اعلام کرد که در کنار رینگ حضور خواهد داشت تا مطمئن شود هیچ دخالت خارجی وجود ندارد.دانلود دیس تیوزدی این تگزاس 1991 و آرشیو کامل رویدادهای 1991 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.