دانلود دینامیت 12 آوریل 2023

دانلود دینامیت 12 آوریل 2023

دانلود دینامیت 12 آوریل 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : بیست و چهارم فروردین

درباره شو

دانلود دینامیت 12 آوریل 2023 : قسمت AEW Dynamite در تاریخ 12 آوریل 2023، چندین ستاره بزرگ را همراه با مسابقه عنوان بین المللی AEW در اکشن حضور خواهد داشت.اورنج کسیدی قهرمانی بین‌المللی AEW خود را در مقابل بادی متیوز House of Black قرار خواهد داد. داربی آلین مقابل سورو استریکلند تک به تک خواهد شد. در حالی که کریس جریکو با کیت لی برخورد خواهد کرد. علاوه بر این، کلودیو کاستانولی و جان موکسلی از BCC در یک مسابقه تگ تیمی با برندون کاتلر و مایکل ناکازاوا روبرو خواهند شد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 12 آوریل 2023، زیر را بخوانید.

اورنج کسیدی در مقابل بادی متیوز

اورنج کسیدی بازی Battle of the Belts 6 را افتتاح کرد و درالیستیکو را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. پس از مسابقه، House of Black روی صفحه نمایش بزرگ ظاهر شد. و اظهار داشت که از آنجایی که آنها از عنوان سه نفره AEW دفاع کردند. اورنج کسیدی باید با دفاع از عنوان بین المللی خود در برابر یکی از اعضای خانه سیاه، لطف خود را جبران کند. در نتیجه، AEW مسابقه ای بین بادی متیوز و اورنج کسیدی را برای این عنوان اعلام کرد. آیا House of Black عنوان دیگری به استیبل خود اضافه خواهد کرد؟

سورو استریکلند مقابل داربی آلین

هفته گذشته در Rampage، Swerve Strickland اعلام کرد که Mogul Affiliates یک ادغام را انجام داده است. که بعداً مشخص شد زمانی که برایان کیج به داربی آلین حمله کرد با The Embassy بوده است. دومی قبلاً سال گذشته در ماه آوریل در Rampage استریکلند را شکست داده بود. آیا او می تواند همین چهارشنبه را دوباره انجام دهد؟

کیت لی در مقابل کریس جریکو

هفته گذشته در برنامه Dynamite، کیت لی صحبت کریس جریکو را قطع کرد، زمانی که او در مورد دنیل گارسیا صحبت می کرد. پس از این رویارویی، کیت لی کریس جریکو را برای یک مسابقه انفرادی به چالش کشید که توسط کریس جریکو پذیرفته شد. آیا رهبر JAS کیت لی را به جای خود خواهد نشاند؟

کلودیو کاستانولی و جان ماکسلی در مقابل براندون کاتلر و مایکل ناکازاوا

در طول رویداد نبرد کمربندها 6، براندون کاتلر و مایکل ناکازاوا اظهار داشتند که به باشگاه مبارزه بلکپول اجازه نمی‌دهند. کسی را مورد آزار و اذیت قرار دهد، مخصوصاً وقتی نخبگان غایب هستند. پس از آن اعلام شد که آنها چهارشنبه در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف کلودیو کاستانولی و جان موکسلی خواهند رفت. آیا آنها می توانند به BCC درسی بدهند؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

مت هاردی برای اتان پیج هزینه بازی مقابل هوک را در هفته گذشته روی داینامیت گذاشت. هاردی در توییتر پست کرده است که دلیل انجام کاری که انجام داده را فاش خواهد کرد.

اکنون که هر یک از Jungle Boy، Sammy Guevara و Darby Allin در مسابقات خود پیروز شده اند. آیا می بینیم که هر یک از آنها به عنوان مدعی شماره 1 برای قهرمانی جهان AEW معرفی شوند؟

لوچاسوروس هفته گذشته به AEW بازگشت. تبلیغات چه برنامه ای برای آنها دارد؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 12 آوریل 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.