دانلود دینامیت 15 مارس 2023

دانلود دینامیت 15 مارس 2023

دانلود دینامیت 15 مارس 2023 با لینک پرسرعت

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : بیست و چهارم اسفند

درباره دینامیت 15 مارس 2023

قسمت AEW Dynamite در 15 مارس 2023، قرار است سه مسابقه عنوان از جمله چالش باز Jade Cargill برای TBS Championship را برگزار کند.Blackpool Combat Club در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره به مصاف Hangman Page و Dark Order خواهد رفت. اورنج کسیدی از قهرمانی بین المللی AEW خود در برابر جف جارت دفاع خواهد کرد. House of Black عناوین سه گانه خود را در برابر The Elite & Jericho Appreciation Society در یک مسابقه با تهدید سه گانه قرار خواهد داد. QT Marshall اولین QTV را عرضه خواهد کرد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 15 مارس 2023، زیر را بخوانید.دانلود دینامیت 8 مارس 2023 در بالای نوشته ممکن است.

MJF’s Re-Bar Mitzvah

MJF توانست یکی از بهترین کشتی گیران جهان را در برایان دانیلسون در مسابقه مرد آهنین شکست دهد که توسط دیو ملتزر با امتیاز 5.75 ستاره دریافت شد. بعد از بردش اعلام کرد که حالا که پشتش به دیوار نیست جشن خواهد گرفت. با توجه به اینکه 15 مارس تولد او است، او اکنون با میتزوای بار دیگر جشن خواهد گرفت. چه سورپرایزهایی را باید تجربه کنیم

Dark Order vs Blackpool Combat Club

جان ماکسلی و جلاد آدام پیج از اکتبر سال گذشته با هم دعوا داشتند و ما فکر می کردیم رقابت آنها در Deathmatch at Revolution به پایان رسیده است. با این حال، BCC به جان سیلور و الکس رینولدز پس از مسابقه هفته گذشته آنها در Dynamite حمله کرد. پیج متعاقباً هنگامی که سعی کرد سیو را انجام دهد مورد حمله گروه قرار گرفت. اکنون، Hangman Page با Evil Uno و Stu Grayson بازگشته متحد می شود تا در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره با Jon Moxley، Claudio Castagnoli و Wheeler Yuta مقابله کند.

اورنج کسیدی در مقابل جف جرت

هفته گذشته در Dynamite، تونی خان اعلام کرد که AEW All Atlantic Championship اکنون به مسابقات بین المللی AEW تبدیل خواهد شد. در اولین مسابقه پس از تغییر نام، اورنج کسیدی از آن در برابر جف جارت دفاع خواهد کرد. کسیدی قبلاً در هفته گذشته از کمربند در برابر شریک تگ تیم جارت، جی لثال دفاع کرده بود. جارت سپس به کسیدی حمله کرد و با استروب و شات گیتار به او ضربه زد. آیا کسیدی انتقام حمله را در اینجا خواهد گرفت؟

چالش باز جید کارگیل

این هفته Dynamite از Winnipeg در کانادا منتشر خواهد شد. جید کارگیل یک چالش آزاد برای عنوان TBS برای هر کشتی گیر کانادایی اعلام کرد. پس چه کسی این چالش را می پذیرد؟ آیا جید کارگیل می تواند به روند شکست ناپذیر خود ادامه دهد؟

خانه سیاه در مقابل نخبگان در مقابل انجمن قدردانی جریکو

House of Black The Elite را شکست داد و عنوان سه‌گانه AEW World را در AEW Revolution 2023 به دست آورد. JAS هفته گذشته اولین مسابقه سه‌گانه خود را با شکست دادن Top Flight و AR Fox برد. پس از مسابقه، جریکو درخواست کرد که نامش را به عنوان مدعی شماره یک برای به چالش کشیدن House of Black معرفی کند. نخبگان این را دوست نداشتند و بر سر آن با JAS مقابله کردند. پس از این، House of Black چالشی را برای هر دو تیم با عنوان سه‌گانه‌شان روی خط قرار داد. آیا در مدت 10 روز شاهد قهرمانی جدید سه نفره خواهیم بود؟

اولین QTV

QT Marshall هفته گذشته بازی TNT عنوان TNT مقابل واردلو را برای واردلو هزینه کرد. این هفته، اولین سریال QTV را شاهد خواهیم بود که در آن QT مارشال فاش خواهد کرد که چه کسی در ماشین واردلو در هفته گذشته شکسته شده است که منجر به تغییر مسابقه او در برابر پاورهاوس هابز به یک مبارزه خیابانی شد.دانلود دینامیت 15 مارس 2023 در بالا…

رانده شدگان

تونی استورم، سارایا و روبی سوهو از گروه The Outcasts برای جمعیتی که با مهربانی به آنها برخورد نکرده اند، سخنرانی خواهند کرد. هر بار که The Outcasts صحبت می‌کردند، جمعیت با هیاهوی بزرگ واکنش نشان می‌دادند. روبی سوهو هفته گذشته دلیل خود را برای پیوستن به Outcasts بیان کرد. چه چیز دیگری از آنها خواهیم شنید؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 15 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.