دانلود دینامیت 22 فوریه 2023

دانلود دینامیت 22 فوریه 2023

دانلود دینامیت 22 فوریه 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

1-خرید اکانت ویژه / 2-خرید از لینک سیتی / 3-خرید از مدرن ---- انتشار لینک : چهارم اسفند

درباره دینامیت 22 فوریه 2023

دانلود دینامیت 22 فوریه 2023 – قسمت AEW Dynamite در 22 فوریه 2023، یک کارت بارگذاری شده دارد. زیرا به ساخت AEW Revolution 2023 PPV ادامه می‌دهد. زیر را برای پیش‌نمایش کامل و کارت مسابقه از خط انباشته پخش شده از Footprint Center در Pheonix، AZ بررسی کنید.نسخه 22 فوریه Dynamite دارای یک مسابقه عنوان، یک تگ تیم بتل رویال و چندین مسابقه انفرادی خواهد بود. تگ تیم بتل رویال برای حضور در مسابقه قهرمانی تگ تیم Fatal 4-Way AEW در Revolution خواهد بود.

مسابقه بتل رویال

ترکیب این نبرد رویال به شرح زیر است:

راش و پرستون ونس.
پرواز برتر (داریوش مارتین و دانته مارتین).
بهترین دوستان (ترنت بارتا و چاک تیلور).
اوپن استرالیا (کایل فلچر و مارک دیویس).
جف جارت و جی لتال.
2PointO (مت منارد و آنجلو پارکر).
Dark Order (جان سیلور و الکس رینولدز).
برادران لوچا (پنتا ال زیرو میدو و ری فنیز جونیور).
بوچر و بلید.
آری دایوری و تونی نسه.

قهرمانان سابق تگ تیم The Acclaimed قبلاً در آن مسابقه در Revolution حضور دارند. و در عوض در مسابقه دیگری با The Firm’s Lee Moriarty و Big Bill روبرو خواهند شد. سارایا اولین بازی خود را با Dynamite انجام خواهد داد. و با Skye Blue روبرو خواهد شد. تونی خان قرار است اعلامیه بزرگی بدهد.

ما از برایان دانیلسون خواهیم شنید. که او برای رویارویی با MJF در مسابقه مرد آهنین در انقلاب 2023 آماده می شود. آیا MJF یکی دیگر از تبلیغات طولانی خود را نیز قطع خواهد کرد.؟ کریستین کیج همچنین پس از بازگشت او برای حمله به پسر جنگلی به جک پری، با تونی شیاوونه مصاحبه خواهد کرد. انتظار می رود که کیج در مقابل پری برای انقلاب تنظیم شود.

جان موکسلی در یک مسابقه انفرادی مقابل Evil Uno حضور خواهد داشت. Evil Uno هفته گذشته در Dynamite با موکسلی روبرو شد. که او گفت که جلاد آدام پیج هیچ دوستی ندارد. این بخش به این مسابقه کینه منجر شده است.

علاوه بر این، ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم. که پس از بازگشت لی در Rampage هفته گذشته، بیشتر در مورد رقابت کیت لی و Swerve Strickland ببینیم.

روش دانلود

دانلود دینامیت 22 فوریه 2023 با خرید اکانت ویژه لینک سیتی یا خرید لینک از مدرن یا لینک سیتی ممکن است. با خرید اکانت ویژه میتونید تمامی شو های هفتگی و پی پر ویوهای قرار گرفته در لینک سیتی رو رایگان دانلود نمایید.