دانلود دینامیت 22 مارس 2023

دانلود دینامیت 22 مارس 2023

دانلود دینامیت 22 مارس 2023 با لینک مستقیم

روش های خرید فایل 720p اورجینال تضمینی

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
انتشار لینک : سوم فروردین

درباره دینامیت 22 مارس 2023

دانلود دینامیت 22 مارس 2023 : قسمت AEW Dynamite در 22 مارس 2023، قرار است یک مسابقه برای قهرمانی تگ تیم AEW همراه با اولین بازی جدید داشته باشد.گانز از قهرمانی تگ تیم AEW در برابر تاپ فلایت دفاع خواهد کرد. ال هیجو دل ویکینگو در اولین مسابقه خود در AEW به مصاف کنی امگا خواهد رفت. هوک در نهایت مقابل استوکلی هاتاوی تک به تک خواهد شد. علاوه بر این، تونی استورم در مقابل اسکای بلو و جان ماکسلی مقابل استو گریسون نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 22 مارس 2023، زیر را بخوانید.

The Gunns vs Top Flight

آستین گان و کولتن گان عناوین تگ تیم AEW خود را در مقابل دانته مارتین و داریوس مارتین از پروازهای برتر قرار خواهند داد. این بازی هفته گذشته پس از مشاجره دو طرف قطعی شد. گانز توانستند عناوین خود را در انقلاب در یک مسابقه مرگبار 4 طرفه حفظ کنند. آیا آنها می توانند این کار را تکرار کنند یا تاپ فلایت قهرمان جدید خواهد شد؟

Kenny Omega vs El Hijo del Vikingo

بازی رویایی که به دلیل مصدومیت کنی امگا نتوانست برگزار شود، حالا چهارشنبه این هفته برگزار می شود. Kenny Omega با قهرمان AAA Mega El Hijo del Vikingo که اولین بازی خود را در AEW انجام خواهد داد. برخورد خواهد کرد. آنها قرار بود در سال 2021 زمانی که امگا قهرمان AAA شد به مصاف یکدیگر بروند. با این حال امگا پس از مصدومیت های متعدد قهرمانی را واگذار کرد. و این مسابقه به تعویق افتاد. آیا Omega با شکست دادن Vikingo بار دیگر به مدعی قهرمانی AAA تبدیل خواهد شد؟

Jon Moxley vs Stu Grayson

هفته گذشته در Dynamite، Jon Moxley، Wheeler Yuta و Claudio Castagnoli در یک مسابقه شش نفره تگ تیم، Hangman Adam Page، Evil Uno و Stu Grayson را شکست دادند. ماکسلی گریسون را مجبور به تسلیم کرد. و او حتی پس از زنگ نیز قفل را حفظ کرد. در Rampage، استو گریسون ماکسلی را به چالش کشید. و گفت که او می‌خواهد با ماکسلی روبرو شود، زیرا او به ایول اونو ضربه مغزی زد. آیا استو گریسون می‌تواند انتقام Dark Order را بگیرد؟

Toni Storm vs Skye Blue

طوفان تونی از The Outcast چندین عضو بخش زنان را به همراه سارایا و روبی سوهو هدف قرار داده است. اسکای بلو، ویلو و ریهو زمانی که این سه نفر با جیمی هایتر درگیر شدند موفق شدند. در اپیزود 22 مارس از Dynamite، Skye Blue فرصتی برای بازگشت به Storm برای تمام حملات در حالی که آنها در یک مسابقه انفرادی با هم برخورد می کنند، خواهد داشت.

Hook vs Stokely Hathaway

هوک در نهایت به استوکلی هاتاوی شرکت و آن هم در یک مسابقه بدون رد صلاحیت دست خواهد یافت. هوک این فرصت را پس از شکست مت هاردی در قسمت اول مارس Dynamite به دست آورد. این شرکت استوکلی را تحت یک رژیم تمرینی سخت قرار داده است. آیا زنده ماندن او در برابر هوک کافی است؟

روش دانلود

دانلود دینامیت 22 مارس 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.